اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

انهدام باند شرارت و قاچاق مواد مخدر در جنوب کرمان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از انهدام یک باند شرارت و قاچاق مواد مخدر در جنوب استان کرمان خبر داد و گفت: عزم دستگاه قضایی در برخورد با عوامل ناامنی قاطع و جدی است و اجازه نخواهیم داد اشرار و سوداگران مرگ در منطقه جولان دهند و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند.

انهدام باند شرارت و قاچاق مواد مخدر در جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار جنوب، حامد عمرانی اظهار داشت: پس از انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی منسجم از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان، اعضای یک باند فعال شرارت و قاچاق مسلحانه مواد مخدر در جنوب استان مورد شناسایی قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب ادامه داد: بلافاصله دستگیری عاملان اصلی این باند در دستور کار دستگاه قضایی و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی قرار گرفت و سرانجام سحرگاه امروز در یک عملیات سنگین و در مسیر فرعی و کوهستانی منتهی به شهرستان رودبار جنوب باند مذکور در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)گرفتار و مورد ضربه قرار گرفت.

عمرانی اضافه کرد: در این عملیات که از شامگاه گذشته تا سحرگاه امروز به طول انجامید، دو نفر از اعضای اصلی این باند به هلاکت رسیده و میزان  710  کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب افزود: در این عملیات مقادیری سلاح و مهمات جنگی به همراه یک دستگاه خودرو از قاچاقچیان  کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول