اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع 500 بطری آب هویج در بین کادر درمانی بیمارستان‌های ابهر

دبیر قرارگاه حضرت زینب (س) از توزیع 500 بطری آب هویج در بین کادر درمانی بیمارستان‌های شهرستان ابهر و نقاهتگاه بیماران کرونایی خبر داد.

توزیع  500 بطری آب هویج در بین کادر درمانی بیمارستان‌های ابهر

علیرضا یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان پیرو فرمایش حضرت آقا مبنی بر رزمایش مواسات مومنانه قرارگاه جهادی حضرت زینب (س) و گروه جهادی حضرت ثامن الائمه اقدام به آبگیری و توزیع ۵۰۰ بطری نیم لیتری آب هویج در بین کادر درمانی بیمارستان‌های شهرستان ابهر و نقاهتگاه بیماران کرونایی  در فاز اول کردند.

دبیر قرارگاه حضرت زینب (س) افزود: در فاز دوم با مساعدت خیرین و بنیاد مستضعان ۱۱۰ بسته معیشتی بهداشتی اجتماعی آماده و توزیع شد که ویژگی خاص این بسته‌ها پیوست اجتماعی و هویت بخشی به فرزندان محرومین و مستضعفان بود.

وی ادامه داد: مسئله ویژه‌ای که در چند ماه اخیر اتفاق افتاد مسئله محور شدن مساجد سطح کشور و ارائه خدمات اجتماعی و بازیابی هویت و نقش آفرینی پایگاه عبادی سیاسی خدماتی مسجد بود.

دبیر قرارگاه حضرت زینب (س) با بیان اینکه اقدامات این قرارگاه در بخش‌های مختلف ادامه دارد، افزود: حضور حجت‌الاسلام جعفر رحیمی امام جمعه ابهر در بین اعضای این قرارگاه و کمک جهادی وی باعث دلگرمی به فعالان این قرارگاه شد.

یوسفی افزود: در بحث ضد عفونی معابر نیز اعضای این قرارگاه اقدامات خوبی انجام دادند و چندین محله شهر ابهر توسط این قرار گاه ضد عفونی شد.

وی از توزیع مرحله دوم بسته معیشتی بهداشتی اجتماعی این قرارگاه با همکاری و مساعدت خیرین و بنیاد مستضعان خبر داد و گفت: ان‌شاالله این بسته‌ها به زودی در نقاط محروم شهرستان ابهر توزیع می‌شود.

انتهای پیام/73002/ق

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول