اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

صهیونیست به دنبال بردگی کشاندن مسلمانان و کل بشریت است

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان گفت: صهیونیست به دنبال بردگی کشاندن تمام مسلمانان و کل بشریت است، تمامی مردم مسلمان دنیا و ایران روز قدس را واجب شرعی و نوعی سنگر برای دفاع می‌دانند.

صهیونیست به دنبال بردگی کشاندن مسلمانان و کل بشریت است

ابوالحسن رضایی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: جهانی سازی مفهومی است که آمریکا به شدت و با تمام توان به دنبال اجرایی کردن آن بوده و پاشنه آشیل این تفکر صهیونیسم است که با قدرتمند کردن اسرائیل سعی بر سیطره اقتصادی فرهنگی ، نظامی بر کل دنیا دارد و تنها کسی که در دنیای معاصر به  اهمیت آینده شوم صهیونیست پی برده وتمام مسلمانان جهان را در این مبارزه متحد کرد امام خمینی(ره) بود.

وی افزود: قدس به عنوان نماد مسلمانان دنیا است وصهیونیزم با تسخیر فیزیکی قدس شریف به دنبال حذف اسلام حقیقی وجایگزینی اسلام یهودی است  و در نهایت به دنبال بردگی کشاندن تمام مسلمانان و کل بشریت است، بنابراین برگزاری آیین روز قدس در تمامی ملت ها وکشور های دنیا و استراتژی حضرت آقا که فرمودند 25سال دیگر اسرائیلی نخواهد بود در واقع دفاع ملت مسلمان در مقابل اسلام زدایی و به بردگی رفتن است.

رضایی بیان کرد: باید تمامی مردم مسلمان دنیا وایران روز قدس را واجب شرعی ونوعی سنگر برای دفاع بدانند بسیج حقوقدانان  نیز همچون سایر مردم واصناف با تمام توان علمی وفیزیکی در صحنه خواهد بود و در  پی آن هستیم در شرایطی که بیماری کرونا همه گیر شده با نوآوری در فضای مجازی به اهمیت این موضوع از نظر استراتژیک بپردازیم واین روز را گرامی بداریم.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول