اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

القدس العربی: کمک‌های بشردوستانه امارات، برای اسرائیل بوده، نه ملت فلسطین

یک روزنامه فرامنطقه‌ای فرود آمدن یک هواپیمای باری امارات در تل‌آویو را صرفا برای کمک رسانی به رژیم صهیونیستی دانست و تأکید کرد که ابوظبی، این بار به صورت علنی، به این رژیم کمک کرده است.

القدس العربی: کمک‌های بشردوستانه امارات، برای اسرائیل بوده، نه ملت فلسطین

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه گذشته، خبر دادند که یک هواپیمای باری متعلق به امارات عربی متحده در فرودگاه «بن گوریون» تل‌آویو به زمین نشسته است.

روزنامه القدس العربی به این اقدام امارات پرداخت و نوشت، می‌توان روزهای گذشته را روزهای رسوایی امارات در منطقه نامید؛ زیرا این بار به صورت علنی، هواپیما به رژیم صهیونیستی فرستاد.

به گزارش القدس، هواپیمای باری متعلق به امارات، این بار به بهانه ارسال «کمکهای بشردوستانه به مردم فلسطین» برای مبارزه با ویروس کرونا، وارد بن گوریون شد.

جاکی حوجی، نویسنده و روزنامه‌نگار اسرائیلی در امور خاورمیانه بلافاصله پس از ورود این هواپیما به تل‌آویو به رادیو اسرائیل گفت که این کمک‌ها از طریق سازمان ملل، در نظام بهداشت و درمان تشکیلات خودگردان فلسطین و غزه توزیع می‌شود.

حوجی همچنین خبر داد که «شورای امنیت ملی» و وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با مسئولان ابوظبی، مسئولیت هماهنگی این پرواز را بر عهده داشته‌اند.

القدس العربی در ادامه گزارش داد، مسئله مهم در این کمک موسوم به بشردوستانه به مردم فلسطین، ماهیت علنی آن است و اینکه طرفین اماراتی و صهیونیستی به بهانه کرونا، آن را موجه جلوه دادند.

پیش از این نیز یک هواپیمای خصوصی امارات به بهانه اختلافات بین مغرب و رژیم صهیونیستی، شماری از گردشگران صهیونیستی را که در مغرب سرگردان بودند، به اراضی اشغالی بازگرداند.

این روزنامه می‌نویسد، اینها یکی از «دیپلماسی‌های هواپیمایی امارات» است که قبلا، ترجیح می‌داد به صورت مخفیانه، شخصیت‌های عالی‌رتبه بین طرفین را جابجا کند.

به گزارش این روزنامه، آنچه در دروغ بودن این کمک ‌ها توجه را به خود جلب می‌کند، این است که در زمانی رخ داده که رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین دست به تنش زده است؛ زیرا این رژیم با تشکیل کابینه فراگیر به ریاست «بنیامین نتانیاهو»، در پی الحاق کرانه باختری و دره‌ اردن است.

بنا بر این گزارش، ابوظبی در بین کشورهای عربی و جهان، به «نماد مشهوری در بلایا بدل شده است؛ زیرا مسئولان آن، وقاحت ادعاهای تسامح، میانه‌روی و کمک‌های بشردوستانه را با جنایات علیه بشریت، فساد فراقاره‌ای، حمایت از ظلم، اشغالگری و استبداد و توطئه علیه هر طرح دموکرات عربی جمع کرده‌اند».

این روزنامه در پایان خاطر نشان کرد: «کمک‌های بشردوستانه امارات، به روشنی، کمک به اسرائیل است و دلیلی ندارد [امارات] در حالی که در جنایات علیه مردم فلسطین، مشارکت دارد، در پشت آنان مخفی شود».

انتهای پیام/خ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول