اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کمک مومنانه؛ توزیع 5000 بسته معیشتی بین نیازمندان رودبار و زهکلوت

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز 5 هزار سبد غذایی برای مردم شهرستان رودبار پیش‌بینی شده که دو هزار بسته متعلق به بنیاد علوی و بنیاد مستعفان و سه هزار بسته متعلق به سپاه و بسیج و خیران است که بین نیازمندان شهرستان رودبار و زهکلوت توزیع می‌شود.

کمک مومنانه؛ توزیع 5000 بسته معیشتی بین نیازمندان رودبار و زهکلوت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی امروز در حاشیه توزیع 5 هزار بسته غذایی در رودبار و زهکلوت اظهار داشت:  خدا را شاکریم توانستیم با همت سپاه پاسداران، کمیته امداد، بسیج مستضعفان، بنیاد مستضعفان و در استان‌ها ائمه جمعه و امامان جماعت مساجد و مسئولان اجرایی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) فرمان رهبری را اجرا کنیم و برای کسانی که به وسیله ویروس کرونا شغل و معیشت‌شان دچار مشکل شده‌، خدمت‌رسانی کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: در استان کرمان با تشکیل قرارگاه امام حسن (ع) در مرکز استان و در شهرستان‌ها دو مرحله اقدامات خوبی انجام شد که بخشی کمک سپاه و بسیج و بخشی توسط رده‌های حاکمیتی و بخشی کمک‌های مردمی داخل شهرستان‌ها بود که برای نیازمندان جمع‌آوری و در قالب بسته‌های معیشتی توزیع شد.

 

وی عنوان داشت: امروز 5 هزار سبد غذایی برای مردم شهرستان رودبار پیش‌بینی شده که دو هزار بسته متعلق به بنیاد علوی و بنیاد مستعفان و سه هزار بسته متعلق به سپاه و بسیج و خیران است و ارزش هر بسته 300 هزار تومان بوده که رقم ریالی آن یک میلیارد و 500 میلون تومان است و از عصر امروز توزیع آن آغاز خواهد شد.

معروفی خاطرنشان کرد:  برای مددجویان کمیته امداد این منطقه هم بسته‌هایی در نظر گرفته شده که 500 بسته غذایی برای شهر رودبار و 500 بسته برای مددجویان کمیته امداد در زهکلوت تعلق می‌گیرد.

وی ابراز داشت: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه از روز عید فطر و به مناسبت عید فطر، روز قدس و آزادی خرمشهر با رمز یا مولا علی‌بن ابیطالب (ع) آغاز و  36 هزار بسته توزیع می‌کنیم که با آتش به اختیار قرارگاه‌های شهرستان انجام خواهد شد و این کمک مومنانه در تمام عرصه‌ها ادامه خواهد داشت.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: حوزه جهیزیه هم به‌طور جدی دنبال می‌شود و حوزه آب شرب روستایی در دستور کار ویژه قرار گرفته و با قرارگاه خدمات اجتماعی که تشکیل دادیم به‌صورت انقلابی و جهادی و با همت بزرگی که در استان شاهد هستیم، کار انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/80016/ب

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول