اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نماز عید سعید فطر در سلطانیه اقامه می‌شود

نماز عید سعید فطر در سلطانیه در خیابان گنبد این شهر و با رعایت مسائل بهداشتی و به امامت امام جمعه اقامه خواهد شد.

نماز عید سعید فطر در سلطانیه اقامه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلسه هماهنگی اقامه نماز عید سعید فطر پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار، فرمانده سپاه، شهردار و  مسؤولان مربوطه به ریاست حجت الاسلام حسینی‌نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه برگزار شد.

امام جمعه سلطانیه در این جلسه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و با بیان اینکه عید فطر یکی از اعیاد مسلمانان است، گفت: عید فطر عید کسی است که خداوند، روزه او را پذیرفته و عبادتش را قبول کرده است.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب با اشاره به فضائل عید فطر و با بیان اینکه ماه رمضان میدان مسابقه در طاعت و بندگی است و عید فطر شبیه روز قیامت است، افزود: عید فطر یوم الجوایز است.

حسینی‌نسب گفت: بخاطر یک ماه عبادت و بندگی روز اول شوال روز عید فطر نام‌گذاری است که انسان به برکت روزه داری و بندگی از آلودگی ها پاک می‌شود و به فطرت پاک خود باز می‌گردد.

وی با اشاره به فتوای مقام معظم رهبری در پاسخ به سوال در مورد اقامه نماز عید فطر گفت: طبق فتوای مقام معظم رهبری احتیاط این است که غیر از نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه منصوب نماز عید را به نماز جماعت نخوانند و اگر مصلحت اقتضا کند که یک نماز عید در شهر برگزار شود، بهتر است که غیر از امام جمعه منصوب از طرف ولى فقیه، کسى متصدى اقامه آن نشود.

فرماندار شهرستان سلطانیه نیز در این جلسه با تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی بر همکاری نهادها و اعضای جلسه بر اقامه بهتر و منظم نماز عید فطر تاکید کرد.

لازم به ذکر است، که نماز عید فطر ساعت ۷ صبح روز عید، در خیابان گنبد سلطانیه و با رعایت مسائل بهداشتی و به امامت حجت‌الاسلام حسینی‌نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه و با حضور برادران و خواهران اقامه خواهد بود.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول