اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لیبروی تیم ملی والیبال و پدیده لیگ به سپاهان پیوستند

سیامک مرندی لیبروی تیم ملی ایران و کیاوش حیدری به تیم والیبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیوستند.

لیبروی تیم ملی والیبال و پدیده لیگ به سپاهان پیوستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان و با اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، سیامک مرندی لیبروی تیم ملی والیبال ایران با امضای قراردادی به جمع زردپوشان والیبالیست سپاهان اضافه شد.

مرندی متولد ۱۳۶۵ و زاده قزوین است و با تیم والیبال بانک سرمایه در سال ۹۶ قهرمان شده و در سال‌های ۹۴ و ۹۵ نیز در پیکان بازی کرده و به مقام دوم رسیده است. مرندی سال ۹۷ در خاتم اردکان و فصل قبل نیز در سایپا توپ می‌زد.

امروز همچنین پدیده لیگ برتر والیبال ایران نیز به جمع طلایی پوشان سپاهان پیوست. کیاوش حیدری پشت خط زن، که فصل گذشته در تیم شهداب یزد بازی می‌کرد، با نظر مساعد رحمان محمدی راد با عقد قراردادی به تیم والیبال سپاهان پیوست.

حیدری در کارنامه خود مقام سومی جهان با تیم ملی دانش‌آموزی در کشور صربستان را دارد و همچنین در سال ۱۳۹۶ به  اردوی تیم ملی بزرگ‌سالان دعوت شده و در سال ۹۸ نیز با تیم ملی دانشجویان به ایتالیا عزیمت کرده است. وی همچنین سابقه  دو سال حضور در تیم والیبال شهرداری تبریز را دارد که در سال ۹۶ به مقام سومی دست یافتند.

پیش از این نیز سهند اله‌وردیان، شادمهر کمایی، سهیل کمال‌آبادی، امیررضا سرلک، علی‌رضا مباشری، فرزاد ملابهرامی، سعید جواهری‌توانا و محمود رسولی قرارداد خود را با سپاهان تمدید کرده بودند و محمدطاهر وادی و امین رضوی از سپاهان جدا شده بودند.

انتهای پیام/۳۲۱۲/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول