اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

قطعه 5 بزرگراه کرمانشاه ـ میاندوآب 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از پیشرفت 85 درصدی قطعه 5 کریدور بزرگراهی شمال ـ جنوب دراستان کردستان خبر داد.

قطعه 5 بزرگراه  کرمانشاه ـ میاندوآب 85 درصد پیشرفت  فیزیکی دارد

محمدصدیق ثابتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: حدود 320 کیلومتر از کریدور بزرگراهی شمال ـ جنوب کشور در حوزه استان کردستان واقع شده که عملیات اجرایی ساخت این کریدور در قطعات مختلف در حال اجرا است.

ثابتی تصریح کرد: یکی از قطعات این کریدور، قطعه شماره 5 به طول 49 کیلومتر بوده که 38 کیلومتراز آن زیر بارترافیک رفته و در مجموع هم اکنون از پیشرفت 85 درصدی برخوردار است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان افزود: قطعه شماره 5 که حدفاصل سنندج ـ دیواندره واقع شده از جمله قطعات مهم این کریدور است که در صورت اتمام و بهره‌برداری کامل از آن تاثیر بسزایی در بهبود شرایط ترافیکی و حمل و نقل جاده‌ای استان دارد و ایمنی تردد در مسیر مورد نظر که از جمله مسیرهای پرتصادف بوده ارتقا خواهد یافت.

وی با اشاره به هزینه کرد حدود 110 میلیارد تومان برای ساخت قطعه 5 تاکنون گفت: اتمام پروژه نیاز به 40 میلیارد تومان اعتبار دارد که امیدواریم با تامین به موقع آن در سال‌جاری شاهد بهره‌برداری کامل از این قطعه مهم باشیم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول