اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ترانزیت 370 کیلوگرم هروئین در جاساز پالت‌های ورق مرمر

فرمانده انتظامی استان گفت: باندی که سعی داشت 370 کیلوگرم هروئین داره در جاساز پالت‌های مرمر به خارج از کشور ترانزیت کند مندهم شد.

ترانزیت 370 کیلوگرم هروئین در جاساز پالت‌های ورق مرمر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز در جمع خبرنگاران، گفت: در راستای مقابله با باندهای بین المللی تهیه و ترانزیت موادمخدر و در پی دریافت خبری مبنی بر ترانزیت محموله قابل توجهی هروئین به کشورهای اروپایی، بررسی موضوع در دستورکار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: ماموران ابتدا از صحت اخبار مطمئن شده و سپس با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی دریافتند که فردی با همدستی یک خانم قصد دارد در غالب بار تجاری ورق‌های مرمر، مقدار قابل توجهی هروئین را از مرزهای کشور خارج کرده و به کشورهای اروپایی ترانزیت کنند.

سردار محمدیان بیان کرد: در ادامه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا محل بارگیری مواد مخدر را در منطقه سرحدآباد شهرستان کرج شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه ضمن توقیف تریلر حامل هروئین، راننده تریلر  و 2 قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند.

وی یادآور شد: در بازرسی از تریلر و محل بارگیری مواد مخدر، 370 کیلوگرم هروئین که در پالت‌های ورق مرمر جاساز شده بودند کشف و 3 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول