اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

معاون بین‌الملل بسیج: مسلمانان جهان خواهان تداوم مقاومت فلسطینیان تا تحقق پیروزی نهایی هستند

معاونت بین‌الملل سازمان بسیج ضمن گرامیداشت مقاومت مردم فلسطین در مقابل امپریالیسم صهیونیستی تأکید کرد که جهان اسلام خواهان تداوم مقاومت فلسطینیان تا تحقق پیروزی نهایی جبهه حق است.

معاون بین‌الملل بسیج: مسلمانان جهان خواهان تداوم مقاومت فلسطینیان تا تحقق پیروزی نهایی هستند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، معاونت بین‌الملل سازمان بسیج با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس بر حمایت بی دریغ خود از مردم فلسطین و دلاورمردان مقاومت اسلامی تأکید کرد و خواهان ادامه‌ی این مسیر ضد استعماری و حق طلبانه است تا وعده‌ الهی تحقق یابد.

متن بیانیه‌ سازمان بسیج در بزرگداشت روز جهانی قدس به شرح زیر می‌باشد:

باسمه تعالی

بیانیه معاونت بین الملل سازمان بسیج به مناسبت روز جهانی قدس

سنت الهی، پیروزی ایمان و حق است و حق مداران و مجاهدان صبور و خداخواه، تحقق " وَ لَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه" و نیز "انَّ اللّه مَعَ الصَّابرِینَ" را یقینا به نظاره می نشینند. حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با فرمان تاریخی خویش مبنی بر تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، توطئه فرامنطقه ای اشغال کامل فلسطین و آوارگی یک ملت مظلوم را نقش بر آب نمودند و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را از محدوده جهان عرب و حتی اسلامی به همه جهان گسترش دادند و تمام مستضعفین جهان را به مبارزه بی‌امان با مستکبران دعوت نمودند.

روز جهانی قدس روز مبارزه با امپریالیسم صهیونیستی و خودخواهی و فزون طلبی استعمارگرانی است که منطقه‌ی غرب آسیا را جولانگاه اهداف خبیث و جدایی طلبانه ی خود قرار داده اند. در این روز بزرگ جبهه ی مقاومت اسلامی بار دیگر در کنار انتفاضه ی فلسطین اعلام حضور کرده و مردم ستم دیده ی این سرزمین را در پی گیری اهداف الهی و حقوق سرزمینی خود همراهی خواهد کرد. همه ی مردم مسلمان جهان و ملل انقلابی ایران پیروزی نهایی جبهه ی حق را نتیجه ی این مبارزه‌ی الهی می دانند و ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین را ارج نهاده و خواهان ادامه ی این مقاومت  تا تحقق پیروزی نهایی هستند.

معاونت بین الملل سازمان بسیج به تبعیت از اصول جاویدان انقلاب اسلامی بار دیگر حمایت بی دریغ خود را از مردم فلسطین و دلاورمردان مقاومت اسلامی اعلام می دارد و خواهان ادامه ی این مسیر ضد استعماری و حق طلبانه است تا وعده‌ الهی تحقق یابد.

والسلام علیکم

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول