اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

امضای طومار صوتی با صدای جوانان در روز قدس

«قصه ما راست بود» ویژه برنامه روز قدس شبکه رادیویی جوان است که با پخش آیتم‌های متنوع تلاش خواهد کرد تا راه‌پیمایی این روز را برای شنوندگان این ایستگاه رادیویی تداعی کند

امضای طومار صوتی با صدای جوانان در روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس، روابط عمومی رادیو جوان اعلام کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، برای اولین بار است که اجتماع عظیم مردم انقلابی در روز قدس برگزار نمی‌گردد در عین حال بزرگداشت روز جهانی قدس تعطیل ناپذیر است و تحت هر شرایطی این مراسم باید به گونه ای دیگر شکل بگیرد.

در سال گذشته شهادت سردار سلیمانی اتفاق افتاد که رژیم غاصب اسرائیل قطعا در آن دخیل بوده لذا همین مسئله اهمیت روز قدس را افزایش داده‌است.
حالا که همه مردم در خانه هستند، شبکه رادیویی جوان با تدارک ویژه برنامه‌هایی شنیدنی به مناسبت جمعه آخر ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس در دوم خرداد ماه را گرامی می‌دارد.

«قصه ما راست بود» ویژه برنامه روز قدس شبکه رادیویی جوان است که در روز جمعه از ساعت ۹ تا ۱۴ با پخش آیتم‌های متنوع تلاش خواهد کرد تا راه‌پیمایی این روز را برای شنوندگان این ایستگاه رادیویی تداعی کند تا همراه با رادیو جوان، روز قدس را گرامی بدارند.

موسیقی‌هایی با موضوع قدس شریف، گزارش مردمی، بیانیه اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، پخش سخنان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بازخوانی بیانیه خانواده این فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به مردم ایران، فلسطین و همه آزادی‌خواهان دنیا، از بخش‌های این برنامه خواهد بود. همچنین پخش سخنان بنیان‌گذار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در فواصل مختلف برنامه و بیانات مقام معظم رهبری به صورت زنده ساعت ۱۲ ظهر از مهم‌ترین بخش هایی است که روی آنتن رادیوجوان می‌رود.

به مناسبت این روز یک حرکت نمادین در این شبکه اتفاق خواهدافتاد: امضای طومار صوتی با صدای جوانان ایران یکی از برنامه‌هایی‌ست که در روز قدس از سوی رادیوجوان انجام خواهد شد. به این ترتیب که همه شنوندگان رادیوجوان دل‌گویه‌های خود را از طریق تلفن یا ارسال صدا در فضای مجازی برای برنامه می‌فرستند تا در پایان، این طومار صوتی که از صدای تک تک مخاطبان رادیوجوان تشکیل شده است، پخش شود.

همچنین مسابقه عکس «راه‌پیمایی در خانه» از دیگر بخش‌های ویژه برنامه روز قدس این شبکه رادیویی است؛ همه شنوندگان رادیوجوان روز جمعه در کنار خانواده و در خانه، روز قدس را گرامی داشته، از این اتفاق عکس تهیه کرده و از طریق فضای مجازی با هشتگ‌هایی که در برنامه اعلام خواهد شد، برای رادیوجوان ارسال می کنند تا تصاویر خود را از رادیونمای شبکه رادیویی جوان مشاهده کنند که به بهترین تصاویر ارسالی هدایایی به رسم یادبود تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول