اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

راهپیمایی روز قدس لغو اما نماز عید فطر در 9 شهرستان گیلان برگزار می‌شود

بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا و سیاست‌های سیاست گزاری ائمه جمعه استان گیلان راهپیمایی روز قدس در گیلان لغو شد اما نماز عید فطر در 9 شهرستان کم‌خطر و سفید گیلان با رعایت بهداشت برگزار خواهد شد.

راهپیمایی روز قدس لغو اما نماز عید فطر در 9 شهرستان گیلان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جلسه شورای اداری امروز با حضور مدیران کل و نمایندگان گیلان در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد.

استاندار گیلان در این جلسه با بیان اینکه روز قدس، روز همدلی و وحدت با ملت مظلوم فلسطین است اظهار کرد: هفت دهه رژیم صهیونیستی بر مردم فلسطین ظلم و ستم کرده و روز قدس روز آزادی‌خواهی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین است و به فرمایشات مقام معظم رهبری پیروزی قطعی نصیب ملت فلسطین می‌شود.

ارسلان زارع با درخواست از مردم و مسؤولان در خصوص پخش فرمایشات مقام معظم رهبری در صفحات مجازی افزود: امسال به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی راهپیمایی روز قدس در هیچ نقطه از استان گیلان برگزار نخواهد شد اما مسؤولان و مردم باید این روز را گرامی داشته و فرمایشات مقام معظم رهبری را در سطح شهرستان‌های استان و مردم در صفحات مجازی پخش کنند.

رئیس شورای سیاست گزاری ائمه جمعه استان گیلان نیز با اشاره جزئیات برگزاری نماز جمعه و عید فطر در استان گیلان اظهار کرد: بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا ۹ شهرستان استان گیلان دارای وضعیت سفید بوده و نماز عید فطر و نماز جمعه در مساجد این ۹ شهرستان و‌ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ولی عادلی با اذعان به اینکه راهپیمایی روز قدس در استان گیلان برگزار نمی‌شود، گفت: بر اساس ابلاغیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امسال در استان گیلان راهپیمایی روز قدس و هیچ اجتماعی در این خصوص برگزار نشده و در سطح شهرستان‌های استان بیانات مقام معظم رهبری پخش خواهد شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول