اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مجلس یازدهم به رسالت قرآنی خود عمل کند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه مجلس و نمایندگان در خدمت به مردم رسالتی قرآنی دارند، گفت: مجلس یازدهم به رسالت قرآنی خود عمل کند.

مجلس یازدهم به رسالت قرآنی خود عمل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی صبح امروز در شورای اداری که با حضور جمعی از مدیران در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: انسان رسالت‌های قرآنی دارد که مربوط به حوزه‌های مختلفی از جمله فهم دین و ابلاغ آن است.

وی افزود: ماه رمضان ترسیم کننده چشم‌اندازها است و قرآن چشم‌انداز جمع و چشم‌انداز نگاه جهانی به دین را ترسیم می‌کند؛ ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و تغییر رفتار است و خوش به حال افرادی که از این ضیافت الهی به خوبی بهره برداری کردند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: اگر یک نماینده‌، طلبه و انسان پای کاری آیه 《 الله لا اله الا هوالحی القیوم》 را باور داشته باشد ترسی از دنیا نخواهد داشت و امیدش به خداوند خواهد بود؛ مجلس، دولت و حوزه‌های علمیه باید برای تحقق این آیه تلاش کنند.

آیت‌الله عابدینی عنوان کرد: به گفته قرآن کریم، مومنان به محکمات توجه می‌کنند و وظیفه خود را انجام می‌دهند که سردار سلیمانی و شهید حججی از جمله این مومنان بودند.

وی اضافه کرد: همه رسالت قرآنی داریم فهم عمیقی از دین داشته باشیم و آن را به دیگران ابلاغ کنیم تا دین به خوبی تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه مجلس و نمایندگان در خدمت به مردم رسالتی قرآنی دارند، گفت: مجلس یازدهم به رسالت قرآنی خود عمل کند.

آیت‌الله عابدینی به حمایت از مردم تاکید کرد و ادامه داد: نباید فکر خود باشیم و اگر فریادی از مظلومان بلند شد به آن جواب ندهیم چراکه هر کس طلب استمداد کرد رسالت مسلمانی ما و رسالت نمایندگان مجلس است که به فریاد دیگران برسند.

امام جمعه قزوین با اشاره به رسالت و وظیفه نمایندگان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسوولیت نمایندگان سنگین است و همه کسانی که توان انجام فعالیتی را دارند باید فریادرس باشند و در انجام مسوولیت خود برای مردم تلاش کنند.

وی افزود: اگر به درستی رسالت خود را انجام دهیم عاقبت به خیر می‌شویم اما در صورت عدم  اجرای آن، مسلما دچار خسران خواهیم شد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول