اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نامزدهای فراکسیون انقلاب اسلامی برای ریاست مجلس

نامزدهای ریاست و نائب رئیسان مجلس یازدهم در فراکسیون انقلاب اسلامی مشخص شدند.

نامزدهای فراکسیون انقلاب اسلامی برای ریاست مجلس

احمد نادری منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح نشست عصر امروز فراکسیون مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از نشست‌های فراکسیون مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور اعضا برگزار شد.

وی افزود: این جلسه با هدف بررسی برنامه‌های نامزدهای ریاست مجلس برگزار شد.

نادری ادامه داد: در این نشست نهایتا سید مصطفی آقامیرسلیم، سید شمس الدین حسینی، حمیدرضا حاجی بابایی، محمدباقر قالیباف و علی نیکزاد برای کاندیداتوری ریاست مجلس اعلام آمادگی کرده‌اند.

منخب مردم تهران در مجلس یازدهم بیان کرد: همچنین سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، محمدحسین فرهنگی، عبدالرضا مصری، الیاس نادران، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی، محمدمهدی زاهدی، علیرضامنادی، سیدرضا تقوی نیز برای نواب رئیسی مجلس اعلام آمادگی کردند.

وی گفت: در نشست امروز در دو نوبت صبح و بعدازظهر کاندیدای نواب رئیسی برنامه‌های خود را برای اعضای حاضر در جلسه تشریح کردند.

نادری با اشاره به اینکه جلسه نوبت عصر دقایقی قبل به اتمام رسید، افزود: در این جلسه مصوبات که قبلاً در کمیته اجرایی ارائه شده بود، به تصویب رسید؛ همچنین نظرات و برنامه‌های کاندیداهای ریاست و نایب رییسی مجلس شورای اسلامی استماع و بررسی شد.

این منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز همچنین سوالاتی که اعضا و از کاندیداها داشتند نیز به صورت کتبی دریافت و به کاندیداها ارائه و مقرر شد در جلسه بعد فراکسیون به این سوالات پاسخ داده شود.

وی ادامه داد: به احتمال زیاد هفته سه شنبه و چهارشنبه هم یک جلسه دیگر خواهیم داشت که سه شنبه آیین‌نامه، مرامنامه و اساسنامه را مورد بحث قرار خواهیم داد و در جلسه روز چهارشنبه -یعنی از روزی که مجلس افتتاح می شود- تصمیم گیری درباره کاندیداهای هیئت رئیسه مجلس و تبادل نظر و تصمیم گیری نهایی می‌کنیم.

نادری در همین زمینه یادآور شد: به احتمال زیاد هم پنجشنبه جلسه دوم علنی مجلس برگزار خواهد شد که در آن رئیس و نواب رئیس، دبیران و ناظران مشخص می‌شوند یعنی در روز پنج‌شنبه موضوع رئیس و نایب رئیس مجلس مشخص خواهد شد.

منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز جلسه استماع نظرات و برنامه‌ها بود و کاندیداها اعلام آمادگی کردند، اما اینکه تصمیم فراکسیون چه باشد چهارشنبه مشخص می‌شود و به احتمال زیاد فرد دیگری کاندیدا نخواهد بود چرا که ما از همه اعضا نظرخواهی کردیم و همه اعضا حضور داشتند و نهایتاً اتفاق نظر بر این بود که افراد دیگری به غیر از اسامی اعلام شده کاندیدا نمی‌شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول