اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

درخواست امت حزب الله مراغه برای برخورد با اشاعه‌دهندگان بی‌حجابی

امت حزب الله مراغه، خواستار برخورد با اشاعه‌دهندگان بی‌حجابی و جدیت مسوولان این شهر در این باره شدند.

درخواست امت حزب الله مراغه برای برخورد با اشاعه‌دهندگان بی‌حجابی

به گزارش خبرگزاری از مراغه جمعی از امت حزب الله مراغه امروز در بیانیه‌ای با انتقاد از وضعیت عفاف و حجاب در جامعه، خواستار برخورد با  اشاعه‌دهندگان و جدیت مسوولان شهر مراغه در این باره شدند.

در این بیانیه آمده است:  همه ما هر چه داریم به برکت خون شهداست، این روزها برخی حرکت‌ها، بدحجابی‌ و بی‌حجابی‌ها قلب تمام مردم این شهرستان را به درد آورده است و مطمئن هستیم رخدادهای این چنینی حضرت ولیعصر(عج) و رهبر معظم انقلاب(مدظله) را نیز متاثر و اندوهگین می‌سازد. 

در این بیانیه تصریح شده است: مردم مراغه برای بیرون راندن مظاهر فحشا و فساد از این مرز و بوم، از جان و مال و خانواده خود گذشته‌اند تا امروز یک زیست معنوی را تجربه کنند و فرزندان جوان همین شهدا و ایثارگران و مردم انقلابی امروز به تاسی از پیر و مراد خود، امام خامنه‌ای(ره) و پدران صالحشان هرگز اجازه نمی‌دهند پرچم فسادستیزی بر زمین بماند و حاضر هستند جان خود را هم فدای تحقق عدالت و معنویت در جامعه کنند.

در ادامه بیانه تاکید شده است:امت حزب‌الله مراغه از تمام مسوولان محترم و انقلابی شهرستان حسینی مراغه اعم از امام جمعه محترم و معزز، فرماندار شهرستان ویژه، دادستان عمومی و انقلاب، فرماندهی نیروی انتظامی و سپاه پاسداران، رئیس محترم اداره بنیاد شهید و امور جانبازان و سایر مسوولان مرتبط تقاضامندیم براساس مطالبه رهبر انقلاب و مردم انقلابی و متدین شهرستان مراغه با هتاکان و اشاعه‌دهندگان فساد و فحشا مقابله و برخورد قاطع و عادلانه نموده، باشد که مرضی حضرت حق قرار گیرد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول