اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

ظریف: آنها که منافع نتانیاهو را بر هر چیزی مقدم می دارند، در جنایات اسرائیل همدستند

وزیر امور خارجه ایران عنوان کرد: کسانی که منافع نتانیاهو را بر هر چیزی مقدم می‌دارند، در همه جنایات اسرائیل علیه بشریت همدست هستند.

ظریف: آنها که منافع نتانیاهو را بر هر چیزی مقدم می دارند، در جنایات اسرائیل همدستند

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (پنجشنبه) در صفحه توئیترش با انتشار تصاویری از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین نوشت: «کسانی که منافع نتانیاهو را بر هر چیزی مقدم می‌دارند - خواه در وزارت امور خارجه ایالات متحده و خواه در کاخ سفید - در همه جنایات اسرائیل علیه بشریت همدست هستند.»

وی افزود: « آنها درباره همه تجاوزگری‌های اسرائیل مسئول هستند، از غصب سرزمین فلسطینی‌ها تا آپارتاید تحت لوای معامله قرن تا کمک به کودک کشی با سلاح‌های آمریکایی!»

 

 

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران امروز (پنجشنبه) همچنین در پاسخ به جوسازی‌های مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا و برخی اروپایی‌ها در توئیتی با انتشار تصویری در خصوص آزادی فلسطین نوشت: چندش‌آور است کسانی که تمدن آنها «راه‌حل نهایی» را در اتاق‌های گاز یافته بود، به کسانی که در صندوق‌های رأی و از طریق همه‌پرسی به دنبال راه‌حلی واقعی هستند، حمله کنند. 

ظریف با طرح این سوال که چرا ایالات متحده و غرب، این چنین از دموکراسی واهمه دارند؟ خطاب به آمریکا و غرب تصریح کرد:‌ فلسطینی‌ها نباید هزینه جنایات و یا احساس گناه شما را بپردازند.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول