اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تشکیلات خودگردان فلسطین همکاری اطلاعاتی با سیا آمریکا را نیز متوقف کرد

دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین اعلام کرد که همکاری با آمریکایی‌ها در زمینه تبادل اطلاعات رسماً متوقف شده است.

تشکیلات خودگردان فلسطین همکاری اطلاعاتی با سیا آمریکا را نیز متوقف کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «صائب عریقات»، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) امروز پنجشنبه از توقف همکاری تشکیلات خودگردان فلسطین با آمریکایی‌ها خبر داد.

به گزارش روزنامه القدس العربی، عریقات اعلام کرد که دیگر تشکیلات خودگردان تبادل اطلاعاتی با سازمان اطلاعاتی مرکزی آمریکا نخواهد داشت و این همکاری به تعویق درآمده است.

او گفت که تشکیلات خودگردان این تصمیم را به آمریکایی‌ها ابلاغ کرده و تصمیم مذکور بعد از آن صورت گرفت که محمود عباس، رئیس این تشکیلات سه‌شنبه این هفته در اعتراض به الحاق و اشغال بخش‌هایی از کرانه باختری، اعلام کرد که هماهنگی امنیتی با اسرائیل و آمریکا متوقف شده است.

دولت جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیر بنیامین نتانیاهو با همکاری «بنی گانتز»، رئیس ائتلاف آبی  و سفید درصدد است ۳۰ درصد از کرانه باختری را رسماً اشغال و آن را ملحق به قلمرو این رژیم کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول