اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

بسیج اساتید: از گردان‌های ویژه بیت‌المقدس در ایران پساکرونا رونمایی می‌کنیم

سازمان بسیج اساتید در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس اعلام کرد: درحالی که رژیم صهیونیستی در غوغای همه گیری کرونا، به حیات انگلی در مجاورت انتشار ویروس‌ها دل خوش کرده، ایرانیان اما هزاران گردان ویژه بیت المقدس خود را رونمایی می کنند.

بسیج اساتید: از گردان‌های ویژه بیت‌المقدس در ایران پساکرونا رونمایی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور طی بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس تاکید کرد: خبری جدید در راه است؛ درحالی که رژیم سست عنصر صهیونیستی در غوغای همه گیری ویروس کرونا، از به خیابان نیامدن مردمان به حیات انگلی در مجاورت انتشار ویروس ها دل خوش کرده، ایرانیان اما هزاران گردان ویژه بیت المقدس خود را رونمایی می کنند و واپسین سال های آخر عمر این دولت جعلی و دروغین را با نشاط بیشتری به انتظار می نشینند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا یزَالُ الَّذِینَ کفَرُواْ تُصِیبُهُم بِمَا صَنَعُواْ قَارِعَةٌ أَوْ تَحُلُّ قَرِیباً مِّن دَارِهِمْ حَتَّی یأْتِی وَعْدُ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ لَایخْلِفُ الْمِیعَادَ(31/رعد)

همواره به کافران کیفر آنچه انجام داده اند، حادثه ای کوبنده و بسیار سختی می رسد یا حادثه نزدیک خانه‌هایشان فرود می‌آید تا وعده خدا که شکست کامل کافران و عذاب آخرت است، فرارسد. بی تردید خدا خلف وعده نمی‌کند.

از اردیبهشت سال ۶۱ و سوم خرداد همان سال تا کنون قریب به چهل سال می گذرد ، ایرانیان با اسم رمز الی بیت المقدس با حمله ای برق آسا قریب به بیست هزار از نیروهای سازمان جنگی حزب بعث را به اسارت در آورند و متعاقب آن در سوم خرداد وارد سرزمین های اشغالی خرمشهر شده و این شهر عزیز ، زیبا اما زخمی را به ایران بازگرداندند؛ به دنبال این فتح الفتوح، ماشین جنگی و ترور رژیم اشغالگر قدس جنوب لبنان را مورد تجاوز نظامی قرار داد، تجاوز اشغالگران موجب شد بخش کوچکی از رزمندگان ایرانی برای تآدیب و اخراج متجاوزین به لبنان عزیمت کنند اما تدبیر حکیمانه امام خمینی رضوان الله علیه این شد؛ که راه قدس از کربلا می‌گذرد و امروز به روشنی در می یابیم که عملیات تاریخی خرمشهر سه نتیجه راهبردی را پیش روی امروز جهان اسلام گذاشت.

نخست این که طومار حزب بعث در بین النهرین در هم پیچیده شد و عراق به دروازه ای آزاد برای آبادانی درونی و بومی در رویارویی با رژیم جعلی اسراییل و هم پیمانان آمریکایی و اروپایی او تبدیل شد و دوم این که عصاره فضایل باقی مانده از رزمندگان ایرانی به فرماندهی حاج احمد متوسلیان به ظهور رزمندگان راهبردی حزب الله لبنان، تحول و ارتقاء یافت و به چشم و چراغ ملت آزادبخواه لبنان تبدیل شد ؛ نتیجه سوم اما مهم تر از آن دو است، نتیجه ای که فردا جمعه در ایران از بخش کوچک آن رونمایی خواهد شده و به سمع و نظر جهانیان خواهد رسید؛ زیرا از فتح خرمشهر تا کنون ، ایرانیان همواره به فکر اخراج اشغالگران رژیم صهیونیستی از فلسطین مظلوم و قدس شریف بودند، راهبردی که به تربیت و تاسیس صدها هزار بسیجی و هزاران گردان ویژه بیت المقدس منجر شد.

نیروهای ویژه مردمی و غیر دولتی، آموزش دیده و مردانی آهنین اما همانند حاج قاسم سلیمانی جویای کرامت انسانی که برای روزهای پر نشاط نبرد با رژیم جعلی اسراییل در کنار دیگر کشورها و جنبش های جهادی اسلامی لحظه شماری می کنند.

آری ! خبری جدید در راه است؛ درحالی که رژیم سست عنصر صهیونیستی در غوغای همه گیری ویروس کرونا، از به خیابان نیامدن مردمان به حیات انگلی در مجاورت انتشار ویروس ها دل خوش کرده، ایرانیان اما هزاران گردان ویژه بیت المقدس خود را رونمایی می کنند و واپسین سال های آخر عمر این دولت جعلی و دروغین را با نشاط بیشتری به انتظار می نشینند.

جنبش استادی ایران طبق برآوردهای راهبردی خود در کمیته های تخصصی اساتید مسلمان جهان اسلام بر آن است که در پرتو مجاهدت‌های خالصانه مجاهدان راه آزادی به خصوص سپهبد ایران و اسلام شهید سلیمانی که رضوان خدا بر او باد و نیز به برکت رهبری های حکیمانه خلف صالح آن حکیم دوران، خمینی قدس سره الشریف ؛ هیجگاه آزادی قدس تا به این اندازه برای رزمندگان و مجاهدان اسلام سهل و آسان نبوده است.

اینک همه چیز برای رفع سایه شوم ارتش متجاوز رژیم غاصب از سر مسلمانان، یهودیان و مسیحیان برای کار آماده است تا پس از انهدام این رژیم سفاک زمینه برگزاری رفراندومی آزاد برای تعیین حاکمیت مردم پایه ی این سرزمین تاریخی فراهم و آغاز شود.

هزاران گردان ویژه مردمی ایران وقتی به هزاران گردان از نیروهای مردمی بین النهرین اسلامی بپیوندد و وقتی با اجتماع دهها میلیونی در ایستگاه آخرالزمانی نجف تا کربلا نفس تازه کرده و با فرمان و فتوای مرجعیت به رزمندگان سوری و لبنانی بپیوندند کار تمام خواهد شد، رزمندگانی از یمن و باب المندب، خلیج فارس، بین النهرین، کانال سوئز و تا مدیترانه در حالیکه قدرت فضایی، موشکی و دریایی ایران، امنیت آسمان بالای سر این رزمندگان بدون مرز را تامین خواهد کرد حیفا و تل آویو را به تصرف در آورده و زمینه را برای اقامه نماز وحدت در قدس شریف به امامت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مد ظله فراهم خواهند کرد، همانطور که فردا جمعه، از فرصت پدید آمده از تهدید کرونا ، معظم له در گامی مقدماتی اما بصورت مستقیم با ایران و جهان در باره مقدمات آزادسازی فلسطین و قدس شریف سخن خواهند گفت.

والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته
یکم خرداد ۱۳۹۹

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول