اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کشف 147هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات پاکسازی روستاهای عنبرآباد

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 147هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات پاکسازی روستاهای میثم‌آباد و سبزگزی عنبرآباد خبر داد.

کشف 147هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات پاکسازی روستاهای عنبرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، سردار عبدالرضا ناظری در حاشیه بازدید از دستاوردهای عملیات پاکسازی مبارزه با قاچاق سوخت در پاسگاه جهادآباد اظهار داشت: در عملیات مبارزه با قاچاق سوخت روستاهای میثم‌آباد و سبزگزی  عنبرآباد با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و قرار گاه عملیاتی ابوذر بیش از 50 نقطه پاکسازی و 147هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: طبق مصوبه اعضای شورای تامین استان و شهرستان و همکاری دستگاه قضا در یک عملیات منسجم و هماهنگ، طرح پاکسازی مناطق آلوده و مبارزه با قاچاق سوخت در روستاهای شرقی عنبرآباد با موفقیت به پایان رسید.

وی خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و جستجوی میدانی، تعدادی منازل و محل دپوی قاچاق سوخت را شناسایی و50 مکان آلوده پاکسازی شد.

ناظری توضیح داد: از ساعات اولیه روز گذشته عملیات آغاز شد و بیش از 147هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و تعدادی از مخازن جمع‌آوری و مخازن غیر قابل انتقال تخریب شدند و همچنین مقداری زیادی از سوخت قاچاق تحویل شرکت نفت و مقداری به‌دلیل نبود امکانات جابه‌جایی معدوم شد.

وی عنوان داشت: در مجموع 17 تانکر 20 تا 30 هزار لیتری در این عملیات کشف و همچنین 157 بشکه 220 لیتری و تعداد زیادی گالن کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در استمرار طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده ابراز داشت: اجازه نخواهیم داد افراد، مجدد در این مکان‌ها کار دپو و قاچاق سوخت را انجام بدهند؛ تمام عوامل قاچاق سوخت شناسایی شدند و به‌زودی دستگیر خواهند شد و از این پس با قاچاقچیان سوخت برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت.

وی متذکر شد: در سال جهش تولید یکی از ماموریت‌های اصلی ناجا برخورد با قاچاق کالا است که در دستور کار قرار دارد و اجازه نخواهیم داد به سرمایه ملی ضرر وارد شود.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول