اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اعلام حمایت دانشجویان از اقدام انقلابی قوه قضائیه/ تخریب ویلاها اعتماد مردم به نظام را تقویت کرد

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در واکنش به تخریب 10 ویلای غیرمجاز در شهرستان کوهرنگ گفت: امروز مردم چهارمحال و بختیاری با دیدن پیگیری‌های قضایی عادلانه، اعتمادشان به دستگاه قضا و نظام تقویت شد.

اعلام حمایت دانشجویان از اقدام انقلابی قوه قضائیه/ تخریب ویلاها اعتماد مردم به نظام را تقویت کرد

بتول عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در واکنش به تخریب 10 ویلای غیرمجاز در شهرستان کوهرنگ گفت: در پی حکم تخریب ویلاهای غیرقانونی دهستان بیرگان، که روی ستون‌های زور و قلدربازی بنا شده و در غفلت و گذر زمان دیوارهایشان بالا رفته بود، اکنون شاهدیم که با دستور انقلابی و متعهدانه مسؤولان قضایی تخریب شدند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: به نمایندگی از مجموعه دانشگاهی استان، ضمن ابراز مراتب قدردانی از آیت الله رئیسی و نیز دفاع از دستور غیورانه دادستان شهرستان کوهرنگ خواستار آن هستیم به هر ساخت و ساز غیر قانونی و حضور خصمانه‌ای که به آرامش طبیعی این پهنه و حقوق مردم این منطقه صدمات جبران ناپذیری می‌زند، در روند کوه خواری خود و در یک هم دستی به ظاهر قانونی بر روی حقوق مردم ویلا بالا می‌آورند پایان دهید.

وی اضافه کرد: جریان دانشجویی چهارمحال و بختیاری از شما مصرانه درخواست دارد که نظارت بیشتری بر اجرای قوانین صورت بگیرد و دست آقازاده‌ها، سرمایه‌داران و رانت خواران زمین خوار را ببندید و این مسیری که شروع شده را با قدرت ادامه دهید.

عظیمی افزود: منابع طبیعی این استان، در درجه اول سهم و حق طبیعی مردم مظلوم همین استان است؛ پس به این جنگ نابرابر علیه منافع عمومی پایان دهید که مردم همانقدر که از بی عدالتی به تنگ آمده اند، امروز مردم چهارمحال و بختیاری با دیدن پیگیری‌های قضایی عادلانه، اعتمادشان به دستگاه قضا و نظام تقویت شد.

این فعال دانشجویی ادامه داد: همچنین درخواست می‌شود که برای عاملان این تصرف غیرقانونی، به جرم صاف کردن جاده قانون شکنی محاکمه قضایی مناسبی در نظر گرفته شود تا بار دیگر شاهد هموار شدن راه برای زمین خواران نباشیم.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول