اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

احداث سایت اداری جهت مستقر شدن ادارات از نیازهای مهم شهرستان است

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: با توجه به اینکه قرچک حدود ۸ سال از استقلال قرچک می‌گذرد، احداث سایت اداری و مستقر شدن ادارات در شهرستان از نیاز های مهم قرچک است.

احداث سایت اداری جهت مستقر شدن ادارات از نیازهای مهم شهرستان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از قرچک، جلسه بررسی مشکلات شهرستان قرچک در حوزه راه و شهرسازی با حضور خطیبی فرماندار، محبت‌خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران برگزاری شد.

 خلیل محبت خواه در جلسه رفع مشکلات حوزه مسکن و شهر سازی شهرستان قرچک اظهار داشت: با توجه به اینکه در چند سال گدشته ۴ پلاک ثبتی در شهرستان موات اعلام شده و باید هر چه سریعتر این زمین ها تعیین تکلیف شود و اقدامات خوبی در جهت رفع مشکلات این پلاکهای ثبتی انجام شده است.

مدیر کل مسکن و راه و شهر سازی استان تهران گفت: در جهت رفع مشکل زمین‌های موات نهایت همکاری را با شهرداری و فرمانداری شهرستان خواهیم داشت و تصمیمات گرفته شده برای حمایت از مردم و شهروندان قرچکی خواهد بود.

محبت خواه افزود: با توجه به اینکه شهرستان قرچک حدود ۸ سال است که شهرستان شده  احداث سایت اداری و مستقر شدن ادارات در شهرستان از نیاز های مهم  شهرستان است، از پیگیریهای لازم برای تحقق احداث سایت اداری  استقبال می کنیم .

وی بیان داشت: احداث راه و جاده در هر شهرستانی آبادانی را به همراه دارد، برای احداث جاده آنتنی در جنوب شهرستان علاوه بر اداره کل راه و شهرسازی، باید توانایی ها و ظرفیت های شهرستان هم پای کار بیاید تا بتوانیم جاده انتنی را در شهرستان عملیاتی کنیم.

مدیر کل راه و شهرسازی در پایان گفت: صمن تشکر از مسوولان شهرستان برای پیگیری مشکلات حوزه راه و شهر سازی اعلام کرد که مشکلات تقاطع غیر هم سطح شهرستان به زودی رفع می شود .

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول