اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

بیت المقدس یک مرکز حیاتی و جهانی است/ اتحاد مسلمان، راه‌حل مقابله با استکبار

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: از زمان پیامبران تا به امروز بیت المقدس به عنوان قبله نخست مسلمین جایگاه خاصی داشته و یک مرکز جهانی و حیاتی است.

بیت المقدس یک مرکز حیاتی و جهانی است/ اتحاد مسلمان، راه‌حل مقابله با استکبار

حجت‌الاسلام سید لطف‌الله حیات‌الغیب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، در رابطه با اهمیت روز قدس اظهار داشت: امسال به خاطر حفظ جان مردم و رعایت دستورالعمل‌هایی که وزارت بهداشت اعلام کرد، راهپیمایی روز قدس برگزار نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه برادران مسلمان ما حدود ۷۰ سال است که توسط استکبار جهانی مورد ظلم قرار گرفته‌اند، افزود: طبق دستورالعمل‌هایی که در مکتب اسلام برای ما مشخص شده، حمایت از مظلوم و ایستادگی در برابر دشمن ظالم را باید مورد اهمیت قرار دهیم و هیچ‌گاه از روز قدس کوتاه نخواهیم آمد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر شکست معامله قرن بیان کرد: رئیس جمهور آمریکا این معامله قرن را پیشنهاد دادند تا بیت المقدس را مرکز اسرائیل قرار دهند و قسمت‌هایی از فلسطین را جدا کنند، در حالی که از زمان پیامبران تا به امروز بیت المقدس به عنوان قبله نخست مسلمین جایگاه خاصی داشته و یک مرکز جهانی و وحیاتی بوده، پس دشمن این آرزو را به گور می‌برد.

حیات‌الغیب خاطر نشان کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا فعالیت می‌کند و در پشت‌پرده، کشور‌هایی همچون فرانسه، انگلیس، آلمان و غیره را هم‌پیاله خود کرده‌اند و برای مبارزه با اسلام و مسلمانان یک صدا هستند، اما برخی مواقع اقداماتی انجام می‌دهند و با ایجاد تحریم‌هایی سعی در ایجاد خصم و کینه نسبت به مسلمانان دارند و مسلمانان نیز باید بر اساس دستورالعمل دینی خود متحد شوند و دفاع کنند.

وی خاطر نشان کرد: می‌طلبد همه مسلمانان جهان یک صدا، هم پیمان و هم عقیده شوند و علیه استکبار جهانی ایستادگی کنند و راه رهایی مردم فلسطین نیز مبارزه و استقامت است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول