اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

تولید فولاد خام طی فروردین ماه رشد یافت

تولید فولاد خام توسط 9 واحد بزرگ فولادی کشور طی نخستین ماه امسال در مقایسه با فروردین سال قبل رشد یافت.

تولید فولاد خام طی فروردین ماه رشد یافت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، طی فروردین امسال ​349 هزار و 941 تن بیلت (شمش تخت فولاد) توسط 9 واحد فولادی زیر مجموعه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران تولید شد که در مقایسه با فروردین سال گذشته افت 70 هزار و 329 تنی را داشته است. طی فروردین سال گذشته تولید بیلت معادل 420 هزار و 270 تن بود.

در فروردین امسال تولید بلوم (شمش تخت با ابعاد متفاوت) به 418 هزار و 974 تن رسید که نسبت به فروردین سال قبل رشد 2 هزار و 485 تنی را داشته است. در فروردین سال گذشته تولید بلوم این واحدها 416 هزار و 489 تن بود.

در مورد تولید اسلب (تختال،‌فولاد تخت) هم باید به رشد 102 هزار و 199 تنی تولید این نوع فولاد خام طی فروردین امسال نسبت به فروردین 98 اشاره کنیم. در فروردین امسال یک میلیون و 29 هزار و 12 تن اسلب توسط واحدهای زیرمجموعه ایمیدرو تولید شد در حالی که میزان تولید آن در فروردین سال قبل 926 هزار و 813 تن بوده است.

فولاد خام تولیدی در فروردین امسال به واحدهای آهن و فولاد ارفع، ذوب آهن اصفهان​، سنگ آهن چادرملو، شرکت ملی فولاد ایران، شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، فولاد بناب، فولاد خوزستان، فولاد کاوه جنوب و فولاد مبارکه تعلق دارد. 

انتهای پیام/​ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول