اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

اتحاد و همبستگی جامعه اسلامی سبب آزادسازی قدس می‌شود

نماینده مردم خاش،میرجاوه و تفتان در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه ملت غیور ایران اسلامی همیشه مانع و سدی محکم در برابر حکومت های فاسد و مستبد است گفت: آزادسازی قدس شریف را از یوق وچنگال غاصبان اشغالگر تنها درسایه اتحاد و همبستگی آحاد ملت و جامعه اسلامی در سرتاسر جهان محقق میشود.

اتحاد و همبستگی جامعه اسلامی سبب آزادسازی قدس می‌شود

علی کرد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در خاش با بیان اینکه ملت غیور ایران اسلامی همیشه مانع و سدی محکم در برابر حکومت های فاسد و مستبد هست گفت: آزادسازی قدس شریف را از یوق و چنگال غاصبان اشغالگر تنها درسایه اتحاد و همبستگی آحاد ملت و جامعه اسلامی در سرتاسر جهان محقق میشود.  

 کرد با اشاره به اینکه شیوع بیماری همه گیر و منحوس کرونا فرصت حضور در راهپیمایی امسال را از مردم آگاه و همیشه بیدار ایران سلب کرده است افزود: با توجه به شرایط ویژه راهپیمایی امسال مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی از طریق شرکت در راهپیمایی مجازی روز قدس و رزمایش های مجازی مرتبط با این روز بزرگ و همچنین ایجاد پویش از طریق شبکه های اجتماعی بصورت گسترده با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برائت و انزجار خود را نسبت به رژیم اشغالگر قدس اعلام می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: حماسه آفرینی مردم انقلابی، استکبارستیز و آزادیخواه جهان در حمایت همه جانبه از مردم فلسطین تا تحقق آزادسازی قدس شریف مستحکم و استوار میماند.

این نماینده مجلس دهم تاکید کرد: مردم استان به ویژه مردم شهرستان های خاش، میرجاوه تفتان،کورین و نصرت آباد با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عمل به توصیه های مسوولین امر مبنی بر اجرای پروتکل های بهداشتی و عدم حضور در مراسمات تجمعی، تردد های غیر ضروری و... از شیوع ویروس کرونا خودداری کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان با اشاره به اینکه شرکت در مراسمات تجمعی خطر شیوع و ابتلا به ویروس کرونا را افزایش می دهد تأکید کرد: با توجه به نزدیکی عید سعید فطر توصیه میشود بیماران زمینه‌ای و سالمندان از حضور در مصلی های اقامه نماز عید اجتناب کنند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول