اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

احتمال یک طرفه شدن جاده چالوس/هموطنان در صورت امکان از سفر پرهیز کنند

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در برنامه ریزی پلیس راهور یک طرفه شدن جاده چالوس برای تخلیه بار ترافیکی جنوب به شمال در این محور وجود دارد.

احتمال یک طرفه شدن جاده چالوس/هموطنان در صورت امکان از سفر پرهیز کنند

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس، درخصوص وضعیت ترافیک جاده های کشور گفت: با توجه به تعطیلات عید سعید فطر و مطابق سنوات گذشته شاهد بروز ترافیک هایی در جاده های شمالی هستیم.

وی ادامه داد: هرچند توصیه مسؤولین بهداشتی مبنی بر عدم سفر است و اینکه موضوع فاصله گذاری اجتماعی هنوز در دستور کار هموطنان باید باشد اما بخشی از هموطنان هم سفرهای خود را آغاز کرده اند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: پلیس راهور با توجه به پیش بینی این سفرها تمهیدات لازم را برای تعطیلات در نظر گرفته و استقرار‌ها لازم صورت گرفته است.

سرهنگ رحمانی گفت: آمادگی کامل در پلیس راهور وجود دارد تا هرگونه ترافیک در محورها مدیریت شود و شهروندان کمترین مشکل را در ترددها داشته باشند.

وی افزود: در محور چالوس در محدوده شهرستانک که محل تلاقی آزادراه به جاده چالوس است عمدتا شاهد پس زدگی ترافیک هستیم که مأموران پلیس در حال مدیریت آن هستند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: در محور هراز هم در محدوده امام زاده هاشم و منطقه پلور شاهد بار ترافیکی بوده که در حال مدیریت است.

سرهنگ رحمانی درخصوص یک طرفه شدن جاده چالوس نیز گفت: در برنامه پلیس راهور این موضوع گنجانده شده است که برای تخلیه بار ترافیکی از سمت جنوب به شمال در صورت لزوم محور یک طرفه شود.

وی ادامه داد: برنامه ریزی ما این است که از ساعت 13 تردد خودروها از سمت مرزن آباد به سمت کرج ممنوع شده و 3 ساعت بعد یعنی از ساعت 16 تردد از میدان امیرکبیر به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه انجام شود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: البته ترافیکی که در این لحظه در جاده ها جریان دارد احتمال اجرای این برنامه را کم کرده است و شاید اجرای آن به تعویق بیافتد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول