اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

منتخب مجلس: زنده نگه داشتن مظلومیت فلسطین به روش‌های گوناگون امکان‌پذیر است

منتخب مجلس یازدهم گفت: هر کسی در هر جایی قرار دارد به‌خوبی می‌تواند در روز قدس، با هر روشی مظلومیت مردم فلسطین را یادآور شود.

منتخب مجلس: زنده نگه داشتن مظلومیت فلسطین به روش‌های گوناگون امکان‌پذیر است

حسین بامیری منتخب مردم لردگان در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به اهمیت روز قدس و مساله فلسطین اظهار داشت: از هر مَنظری به روز قدس نگاه شود دارای اهمیت و جایگاه ویژه‌ای است.

وی ادامه داد: امسال درست است که به واسطه شیوع ویروس کرونا حضور فیزیکی وجود ندارد و با محدودیت روبرو شده است اما نمی تواند بر روی روشنگری ما محدودیتی ایجاد کند.

منتخب مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: این محدودیت تنها در حضور فیزیکی است اما در مسیر قلم زدن برای روشنگری و آگاهی بخشی و تبیین واقعیت‌ها نمی‌تواند محدودیتی برای ما ایجاد کند.

بامیری تاکید کرد: هر کسی در هر جایی قرار دارد بخوبی می‌تواند در نبود حضور فیزیکی در روز قدس، با هر روشی مظلومیت مردم فلسطین را یادآور شود. در این زمان باید از راه‌های جایگزین استفاده شود؛ این راه‌های جایگزین فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌ها و صدا‌و‌سیما هستند و حتی می‌تواند دانشگا‌ه‌ها و مراکز علمی نیز به سهم خود در این راه حضور داشته باشند. 

وی با اشاره به اینکه هر نوع فعالیت در زمینه روز قدس می‌تواند تاثیرگذار باشد، تصریح کرد: استکبار آمریکا ایران را محور شرارت دانست اما همه جهان اسلام می‌دانند رژیم غاصب صهیونیستی، مرکز ثقل شرارت از هر نوع آن است. ایران هم در مقابل در مرکز ثقل محور مقاومت قرار دارد.

منتخب مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس یازدهم بیان داشت: ما با دفاع از فعالیت‌های منطقه‌ای خود می‌توانیم هم افزایی خوبی با مردم فلسطین و جبهه مقاومت داشته باشیم.

بامیری گفت: همانطوری که یک روزی رزمندگان ما با رشادت‌های خود در عملیات بیت المقدس خرمشهر را آزاد کردند، ان شاء الله روزی هم به دست خود رزمندگان جبهه مقاومت شاهد آزاد سازی قدس عزیز هم خواهیم بود. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول