اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

روزانه 200 اتوبوس در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تعمیر می‌شوند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: روزانه 200 اتوبوس در ۱۰ کارگاه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تعمیر می‌شوند.

روزانه 200 اتوبوس در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تعمیر می‌شوند

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، محمود ترفع درباره بازسازی اتوبوس‌های فرسوده در پایتخت اظهارداشت: ناوگان اتوبوسرانی تهران دارای 5800 دستگاه اتوبوس است که 54 درصد آنها فرسوده‌اند، بیش از نیمی از ناوگان به سن بازنشستگی رسیده است و همین موضوع، آماده به کار نگه داشتن اتوبوس‌ها را سخت و دشوار کرده است.

وی با اعلام اینکه نیروهای پرتوان شرکت واحد با استفاده از دانش و تجربه خود طی یک سال گذشته ۴۰ دستگاه اتوبوس دوکابین را به صورت کامل بازسازی کرده‌اند، عنوان کرد: وقتی اهمیت این اقدام دوچندان می‌شود که بدانیم این مهم با وجود کمبود قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز محقق شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه به طور متوسط روزانه بیش از 200 دستگاه اتوبوس در 10 تعمیرگاه این شرکت تعمیر می‌شوند، خاطرنشان کرد: زمان توقف اتوبوس در تعمیرگاه را به حداکثر یک روز کاهش داده‌ایم اما واقعیت این است که باتوجه به فرسودگی ناوگان، خدمات‌رسانی به شهروندان با دشواری و به سختی انجام می‌شود.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول