اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برپایی 370 پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در زنجان

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از برپایی یک هزار 370 صندوق جمع‌آوری زکات فطره در استان در قالب 370 پایگاه خبر داد.

برپایی 370 پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در زنجان

محمد محمدی قیداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 80 هزار خانوار زیرپوشش بهزیستی استان زنجان قرار دارند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به مشمولیت مددجویان بهزیستی برای زکات فطره بیان کرد: در همین راستا هر سال جمع‌آوری زکات فطره انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال برای جمع‌آوری زکات فطره از سوی بهزیستی و کمیته امداد 370 پایگاه و یک هزار و 100 صندوق در نظر گرفته شده است، گفت: همچنین 21 صندوق ثابت، یک هزارو 89 صندوق سیار و حدود 10 موسسه خیریه که از بهزیستی استان مجوز دریافت کردند نیز نسبت به جمع‌آوری فطریه اقدام خواهند کرد.

محمدی قیداری با بیان اینکه با توجه به شیوع بیماری کووید 19، برنامه‌ریزی بهزیستی استان در زمینه جذب زکات فطره به صورت الکترونیکی است، اضافه کرد: به همین منظور مردم مومن و خیر استان می‌توانند زکات خود را علاوه بر روش‌ حضوری از طریق شماره حساب 210091434524111 نزد بانک توسعه تعاون و مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان و یا به شماره کارت مجازی 5029081010321806 واریز کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: همچنین همه مراکز بهزیستی در سطح استان در روز عید و روزهای بعد از عید آماده دریافت مبالغ مذکور و هدایای نقدی و غیرنقدی مردمی است.

وی تأکید کرد: فطریه جمع‌آوری‌ شده در هر سال بر اساس موازین و دستورالعمل‌های شرعی در سریع‌ترین زمان ممکن  و در کمتر از ۴۸ ساعت به نیازمندان واقعی پرداخت می‌شود.

محمدی قیداری با اشاره به شیوه توزیع زکات فطره در استان افزود: مبلغ فطریه جمع‌آوری شده هر شهرستان به منظور کمک به نیازمندان همان شهرستان و برای ایجاد مسکن، تعمیر و تجهیز منازل، اشتغال و درمان، تسهیل ازدواج و تأمین جهیزیه معلولان و مددجویان نیازمند و تهیه مواد غذایی خانواده‌های نیازمند هزینه می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول