اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

شعار «قدس، خرمشهر دیگری می‌شود» محور حرکت مقاومت است

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان در بیانیه‌ای تأکید کرد: امسال خون حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان شهید قدس تحرک عظیمی در جبهه مقاومت به وجود آورده و شعار «قدس، خرمشهر دیگری می‌شود» محور حرکت روز قدس قرار گرفته است.

شعار «قدس، خرمشهر دیگری می‌شود» محور حرکت مقاومت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان به مناسبت روز قدس و سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان آمده است: 71 سال پیش با طراحی و توطئه استعمارگران با اهداف خطرناک و با خیانت بعضی از سران کشورهای اسلامی نطفه شوم تأسیس رژیم غاصب اسرائیل در نقطه حساس و استراتژیک جهان اسلامی منعقد و خیلی زود به خاطر غفلت، بی‌تفاوتی و ضعف و سستی جهان اسلام به غده‌ای سرطانی تبدیل شد.

در ادامه می‌خوانیم: این امر در طول بیش از ۷۰ سال عمر نامبارک و نحس خود دستاوردی جز قتل، غارت سرمایه‌ها، جنایت، آوارگی، غصب سرزمین برای مردم فلسطین و اختلاف و جنگ بین کشورهای اسلامی، نابودی سرمایه‌های آن‌ها و ایجاد و گسترش جنگ و افراطی‌گری در منطقه به همراه نداشته است.

در بخش دیگری تأکید شده است: وادادگی و احساس حقارت جوامع اسلامی، در کوتاه زمانی اسرائیل را به نماد قدرت شکست‌ناپذیر در منطقه تبدیل کرد؛ تا اینکه انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان زلزله قرن به وقوع پیوست و ایران به محور حرکت‌های ضد صهیونیستی تبدیل شد.

همچنین تصریح شده است: به ابتکار حضرت امام (ره)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نام‌گذاری شد و تحرکی در جهان اسلام ایجاد کرد که امروزه رژیم صهیونیستی را علیرغم همه حمایت‌ها در بدترین شرایط قرار داده به نحوی که نابودی اسرائیل به یک واقعیت مورد اجماع بین گروه‌های فلسطینی و بسیاری از صاحب‌نظران جهان تبدیل شده است که با پیروی از راهبرد بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی یعنی ایجاد وحدت و خیزش همگانی جهان اسلامی علیه رژیم جعلی اسرائیل این نابودی با سرعت بیشتری تحقق خواهد یافت.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان تأکید کرده است: اشغال فلسطین شباهت بسیاری با اشغال خرمشهر توسط رژیم بعثی عراق دارد. مؤلفه‌های آزادسازی قدس نیز بدون شک مشابه مؤلفه‌های آزادسازی خرمشهر خواهد بود.

در ادامه آمده است: روزی که امام (ره) فرمان آزادی خرمشهر را صادر کردند، رزمندگان اسلام فرمان ولی را گردن نهادند و با ایثار و رشادت، مردانه ایستادند و با توکل به خدا خرمشهر را آزاد کردند.

این بیانیه می‌افزاید: خلف صالح خمینی کبیر (ره)، امام خامنه‌ای فرمودند خرمشهرها در پیش است. امسال روز قدس در آستانه روز آزادسازی خرمشهر قرار گرفته، خون حاج قاسم به‌عنوان شهید قدس تحرک عظیمی در جبهه مقاومت به وجود آورده و شعار قدس، خرمشهر دیگری می‌شود محور حرکت روز قدس امسال قرار گرفته است.

همچنین تصریح شده است: در پدیده‌ای کم‌نظیر و به خاطر بیماری کرونا ولی امر مسلمین سخنران مراسم روز قدس امسال است که قرار است در سطح جهان پخش و بازتاب یابد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان می‌افزاید: حال سؤال این است آیا ایشان فرمان آزادسازی قدس را صادر می‌کنند. در آن صورت باید حرکتی عظیم در جهان اسلام به وجود آید و قدس آزاد و به دامان اسلام برگردد تا قدس، خرمشهر دیگری شود.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول