اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کلاهبرداری به بهانه جمع‌آوری زکات فطریه

رئیس پلیس فتای استان زنجان نسبت به کلاهبرداری به بهانه جمع‌آوری زکات فطریه هشدار داد.

کلاهبرداری به بهانه جمع‌آوری زکات فطریه

 محمدعلی آدینه‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان در خصوص کلاهبرداری به بهانه جمع آوری زکات فطریه هشدار داد و اظهار کرد: کلاهبرداران با تبلیغات گسترده در فضای مجازی بالاخص شبکه‌های اجتماعی، به بهانه جمع آوری فطریه برای کمک به نیازمندان اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند.
رئیس پلیس فتای استان زنجان افزود: متأسفانه افراد سودجو و کلاهبردار با ایجاد صفحات جعلی در شبکه‌های اجتماعی با عناوین فریبنده و انتصاب آن به مؤسسات خیریه و قرار دادن شماره کارت بانکی و نشانی جعلی، سعی در جلب اعتماد و کلاهبرداری از مردم را دارند.
وی به شهروندان توصیه کرد: شهروندان زکات خود را به شماره حساب یا شماره کارت‌هایی که از طریق رسانه‌های محلی یا ملی اعلام می‌شود واریز کنند.

رئیس پلیس فتای استان زنجان با تاکید بر اینکه پلیس فتا به صورت ۲۴ ساعته فضای مجازی را رصد می‌کند تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم شکایات خود را در این باره به پلیس فتا اطلاع دهند.

وی از کشف اغلب جرائم رخ داده در فضای مجازی توسط پلیس فتای استان زنجان خبر داد و گفت: با این حال میزان جرائم در این فضا افزایش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول