اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

پیام مشترک فرماندار و امام‌جمعه مهریز به مناسبت روز جهانی قدس

فرماندار و امام‌جمعه شهرستان مهریز در پی فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه مشترکی صادر کردند.

پیام مشترک فرماندار و امام‌جمعه مهریز به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا زارع زاده فرماندار و حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام‌جمعه شهرستان مهریز در پی فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه مشترکی به شرح ذیل صادر کردند:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مسئله ‌فلسطین‌ از لحاظ‌ اسلامی ‌برای ‌همه ‌مسلمانان ‌از جمله ‌برای ‌ما یک‌ مسئله اساسی‌ و یک‌ فریضه ‌است‌.(مقام معظم رهبری)

روز جهانی  قدس یکی از یادگاران ماندگار معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه است. اگر نبود این نگاه اندیشمندانه و خردمندانه بدون شک الان قدس از یاد جامعه جهانی رفته بود و رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به اهداف شوم و خبیثشان رسیده بودند.

روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام، به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسئله اول جهان است، آرمانی که متعلق به همه آزادی‌خواهان بشر و درد مشترک همه انسان‌های عدالت‌طلب به عنوان حادثه‌ای برای موحدین و مؤمنان در اعصار گذشته، حال و آینده از روزی که مسجدالاقصی پایه‌گذاری شد تا همیشه تاریخ است.

هرچند امسال به علت شیوع ویروس کرونا در کشور عزیزمان ایران از برگزاری راهپیمایی‌های منسجم محروم هستیم ولی این محدودیت مانع از حمایت ملت شریف ایران اسلامی از مردم مظلوم و ستم‌کشیده فلسطین نخواهد شد.

این‌جانبان ضمن تبریک روز جهانی قدس از مردم عزیز، ولایتمدار و شهید پرور مهریز درخواست می‌کنیم همگی فرمایشات رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

به امید آزادسازی قدس شریف و برگزاری نماز جمعه روز قدس به امامت ولی امر مسلمین در بیت‌المقدس.ان‌شاءالله

انتهای پیام/90027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول