اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

خط قرمز دنیای اسلام قدس است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک گفت: قدس خط قرمز دنیای اسلام است و همه ما وظیفه داریم نسبت به این موضوع اهتمام بورزیم و صدای انزجار خودمان را به شیوع های مختلف به گوش رژیم غاصب و مستکبر اسرائیل برسانیم.

خط قرمز دنیای اسلام قدس است

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی دین پرور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از قرچک اظهار کرد: قدس خط قرمز دنیای اسلام است و همه ما وظیفه داریم نسبت به این موضوع اهتمام بورزیم و صدای انزجار خودمان را به شیوه‌های مختلف به گوش رژیم غاصب و مستکبر اسرائیل برسانیم.

وی افزود: برای اینکه به تفکر و تمدن نوین اسلامی یعنی رسیدن به زمان ظهور برسیم که گام پنجم راهبردی انقلاب اسلامی هم است در این مرحله باید همه توان‌مان را بگذاریم تا رژیم صهونیستی را از زمین محو کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک ادامه داد: راه مبارزه با این رژیم خبیث این است که در مقابل آن یک تفکری را باب کنیم که مردم در مقابل این رژیم منحوس و مستکبر بایستند.

حجت الاسلام دین پرور خاطرنشان کرد: همه مسلمان‌ها برادر هستند و باید در کنار هم از هر مظلومی در سراسر جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین حمایت کرد.

وی بیان کرد: هر گونه ایجاد افتراق و دشمنی با اعتقادات هر گروه و فرقه باعث می‌شود که در زمین دشمن بازی کنیم و در مورد رژیم غاصب بهترین وظیفه این است که این رژیم را به مردم بشناسانیم که چه جنایاتی در حق مسلمانان مرتکب شده‌اند و مردم را نسب به دشمنی آن‌ها آگاه سازیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک اضافه کرد: هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شد اما امسال بدلیل ویروس کرونا این مهم اتفاق نمی‌افتد و ما باید به شکل‌های مختلف این روز را گرامی بداریم.

حجت الاسلام دین پرور ابراز داشت: در فضای مجازی با استفاده از پیام‌ها و کلیپ‌ها دائماً آن چهره خبیث و مستکبر رژیم غاصب را به مردم یادآوری کنیم تا هر چه زودتر زمینه نابودی آن فرا رسد و در کارهای عملیاتی اجتماعی هم می‌شود کار کرد مثلاً در جلوی درب ادارات یا مساجد یا مکان‌های پر رفت و آمد این ایام پرچم این رژیم منفور و دشمن مستکبر را کشید تا مردم از روی آن رد شوند.

وی در پایان عنوان کرد: ما باید در کتب درسی آن نگاه باطل رژیم صهیونیستی را آموزش بدهیم که چطور به انسان‌ها نگاه می‌کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول