اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

قدس، روزی که هرگز تعطیل نخواهد شد/ روز قدس نماد وحدت در جهان اسلام

نماینده ولی فقیه در استان فارس در پیامی اعلام کرد: روز قدس، روز نمایش وحدت امت اسلامی و اراده مسلمانان و مظلومان جهان در بازپس‌گیری قبله اول مسلمین از چنگال اشغالگران قدس شریف است و هیچگاه این روز کمرنگ و فراموش نمی‌شود.

قدس، روزی که هرگز تعطیل نخواهد شد/ روز قدس نماد وحدت در جهان اسلام

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در پیامی به مناسبت روز قدس، با تاکید براینکه این روز یکی از یادگاران امام خمینی به عنوان احیاگر اسلام ناب محمدی است، اظهار داشت: این روز هیچگاه تعطیل یا کمرنگ نشده و به فراموشی سپرده نمی شود.

در متن پیام امام جمعه شیراز به مناسبت روز قدس آمده است: روز جهانی قدس یکی از ماندگارترین یادگاران احیا کننده اسلام ناب محمدی در عصر حاضر، امام خمینی(ره) است که مرز دقیق و مشخصی میان حق و باطل کشیده و  کلید رمزآلود گشوده شدن درهای فرج حضرت ولیعصر(عج) را در اختیار امت اسلامی گذاشته است.

ادامه این پیام می‌افزاید: روز قدس، روز نمایش وحدت امت اسلامی و اراده مسلمانان و مظلومان جهان در بازپس‌گیری قبله اول مسلمین از چنگال اشغالگران قدس شریف است.این روز بزرگ و اراده عظیمی که در ورای این یوم‌الله نهفته است، هیچگاه تعطیل کمرنگ و یا به فراموشی سپرده نخواهد شد.

در انتهای این پیام آمده است: گرچه امسال به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، راهپیمایی روز قدس برقرار نیست اما ولی امر مسلمین جهان در این روز، بار دیگر اقتدار و عظمت امت اسلامی را روزافزون خواهند نمود و اراده حتمی و تخلف ناپذیر ناپذیر الهی مبنی بر نابودی کفر و استکبار و پیروزی مستضعفان و صالحان را نوید خواهند داد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول