اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

دل‌بستگان مکتب سردار سلیمانی آزادسازی قدس را تا حصول نتیجه دنبال خواهند کرد

معاون اجرایی موسسه حقوق بشری صلح زیبا گفت: مسلما شهادت سردار سلیمانی روند آزادسازی قدس و زوال رژیم صهیونیستی را نه کند نکرده و قطعا آزادگان جهان و دلبستگان مکتب حاج قاسم، آزادسازی قدس شریف را تا حصول نتیجه دنبال خواهند کرد.

دل‌بستگان مکتب سردار سلیمانی آزادسازی قدس را تا حصول نتیجه دنبال خواهند کرد

مسعود خراسانی معاون اجرایی موسسه بین المللی حقوق بشری صلح زیبای جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در روز قدس گفت: روز قدس روز ابراز انزجار ملت ها و آزادگان جهان نسبت به ظلم ظالم و و اعلان حمایت از مظلوم است که علی رغم تلاش امپراطوری رسانه ای صهیونیزم در کمرنگ کردن آن، روز به روز بر گستردگی آن در عالم افزوده می شود.

وی افزود: در سال های گذشته برخی کشورهای عربی نقاب از چهره برداشته اند ودیگر از اینکه آشکارا به آرمان آزادسازی قدس وحمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین پشت کرده وبا رژیم صهیونیستی رسما وارد روابط دوستانه شوند ابایی ندارند.

خراسانی تصریح کرد: این مساله موجب شده تا در میان امت عربی ،مردم این کشورها نیز صف خود را از حاکمان خائن خود جدا کرده که این مساله در راهپیمایی روز قدس در سال های گذشته و اعلام حمایت این مردم از فلسطین مشهود است.

 معاون اجرایی موسسه بین المللی حقوق بشری صلح زیبا گفت: امسال درحالی روز قدس گرامی داشته می شود که شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان بزرگ پرچمدار مبارزه با صهیونیسم توسط استکبار جهانی به شهادت رسیده است که این خود موجب ایجاد موجی جدید در ملت های منطقه و آزادگان عالم برای گرامیداشت روز قدس کرده است.

وی افزود: با شهادت حاج قاسم سلیمانی روند آزادسازی قدس وزوال رژیم صهیونیستی نه تنها کند نشده بلکه سرعت بیشتری خواهد گرفت و قطعا آزادگان جهان و دلبستگان مکتب حاج قاسم، آرمان او که همانا آزادسازی قدس شریف است را تا حصول نتیجه دنبال خواهند کرد.

خراسانی ادامه داد: روز قدس امسال در کشور، به دلیل شیوع ویروس کرونا، تنها به صورت مجازی ودر شبکه های اجتماعی گرامی داشته می شود که با توجه به ایجاد موج گسترده حمایت کاربران شبکه های اجتماعی درجهان چندین روز قبل از روز قدس، این موج  نمایانگر جلوه پرشور دیگری از اعلان انزجار نسبت به ظلم رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در شبکه های اجتماعی است که امروز در روز قدس به اوج خود رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول