اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

عذرخواهی محمود مقامی از مردم «بشاگرد»/ آنچه جسته گریخته شنیده بودم را بدون تحقیق بیان کردم

محمود مقامی بازیگر سینما و تلویزیون بابت اظهاراتش در برنامه افطار شبکه ۵ سیما از مردم بشاگرد عذرخواهی کرد.

عذرخواهی محمود مقامی از مردم «بشاگرد»/ آنچه جسته گریخته شنیده بودم را بدون تحقیق بیان کردم

محمود مقامی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: از برنامه شبکه ۵ سیما بابت عدم اطلاع به بنده بابت موضوع برنامه‌ای که در آن دعوت شدم، گلایه دارم چراکه در حالی که گمان می‌کردم درباره موضوعات مربوط به بازیگری و احوال خودم بدان دعوت شدم به ناگاه در برابر موضوع مهم بشاگرد و محرومیت‌های آن در گذشته قرار گرفتم و بنده نیز نتوانستم ذهنم و مطالعاتم در این زمینه را در آن فرصت کوتاه جمع‌آوری کنم.

وی افزود: بابت این اظهارات که سبب رنجش خاطر مردم بشاگرد شده و طی دیروز و امروز این ناراحتی‌ها را متوجه شدم، بسیار ناراحتم و از این بابت از مردم عزیز بشاگرد عذرخواهی می‌کنم و به هیچ وجه قصد ناراحتی این مردم بزرگوار را نداشتم.

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه حقیقتا در طول یک ماهی که برای ایفای نقش در بازی سریال مرحوم والی در آن منطقه بودم، جز مهر و میهمان‌نوازی و محبت از این مردم چیزی ندیدم، اضافه کرد: در زمان حضورم در بشاگرد، موضوعات و مسائلی را به طور جسته و گریخته در خصوص محرومیت  و فقر در آن منطقه در چند دهه قبل شنیدم و متاسفانه بدون بررسی و تحقیق در مورد آنها و تنها به خاطر بیان مشکلات قدیمی مردم در آن برنامه بیان کردم که بابت آن عذرخواهی می‌کنم.

مقامی عنوان کرد: پس از برنامه نیز برادران والی با بنده تماس گرفتند و توضیحات دقیق و درستی از فرهنگ و منش والای مردم بشاگرد و نقش آنها در دفاع مقدس و نقش تاریخی آنان در منطقه بیان کردند که بنده متوجه نقص در اظهاراتم در آن برنامه تلویزیونی شدم.

وی همچنین گفت: آرزوی من این است که حتما تا پیش از مرگم بازهم به بشاگرد سری بزنم و مردم عزیز این منطقه را باز هم از نزدیک ببینم و امیدوارم بتوانم قدم کوچکی برای این مردم عزیز بردارم.

انتهای پیام/ ۳۲۶۴/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول