اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برپایی نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع روز جهانی قدس در بخش رخ

مسوول برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر روز جهانی قدس از برگزاری این نمایشگاه با موضوع مردم مظلوم فلسطین و روز جهانی قدس در روستای نسر بخش رخ تربت حیدریه خبرداد.

برپایی نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع  روز جهانی قدس در بخش رخ

حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد: به‌مناسبت روز جهانی قدس، نمایشگاه عکس و پوستر از سوی پایگاه مقاومت بسیج شهدای نسر با عنوان «مردم مظلوم فلسطین» در نسر برگزار شد.

مسؤول برگزاری نمایشگاه عکس و پوسترمردم مظلوم فلسطین ادامه داد: این نمایشگاه که  شامل تصاویری از شهدا و مظلومیت مردم  فلسطینی است  در معرض دید عموم  و شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

وی هدف از برگزاری آن را، به تصویر کشاندن مظلومیت مردم فلسطین، جنایات اشغالگران رژیم صهیونیستی و چهره پلید آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و به ناحق کشتن مردم فلسطین و اعلام حمایت مردم ایران اسلامی از مردم مسلمان و مظلوم سراسر جهان به ویژه مردم ستم دیده  فلسطین ذکر کرد.

گفتنی است؛ این نمایشگاه در محل گلزار شهدای روستای نسر برپا شده و تا پایان امروز برای بازدید عموم با رعایت دستور العمل‌های ستاد مقابله با ویروس کرونا و پروتکل‌های بهداشتی دایر می‌باشد.

انتهای پیام/70066

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول