اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

شهردار شهرکرد امشب به سؤالات مردم پاسخ می‌دهد

امروز (جمعه) شهردار جدید شهرکرد در گفت‌وگوی زنده در اینستاگرام به سؤالات مردم پاسخ خواهد داد.

شهردار شهرکرد امشب به سؤالات مردم پاسخ می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، امروز (جمعه) شهردار جدید شهرکرد در گفت‌وگوی زنده در اینستاگرام به سؤالات مردم پاسخ خواهد داد.

بهادر عدالغنی در اسفند ماه سال 98 توسط شوراش شهر انتخاب و در اردیبهشت سال 99 با حکم وزیر کشور رسما کار خود را در شهرداری شهرکرد آغاز کرد.

شهرداری شهرکرد در اسل 98 جزو پرماجراترین شهرداری‌های استان یا حتی کشور محسوب می‌شد که با ورود دادستان مرکز استان به موضوع و اعلام جرم علیه شهردار وقت و چند تن از اعضای شورا، و نهایتا با استعفای شهردار کمی از تنش‌ها کاسته شد.

خبرگزاری فارس در نظر دارد با توجه به تنش‌های جدی که در سال گذشته در مدیریت شهری وجود داشت و با توجه به اینکه شهردار جدید در همین مدت کوتاه نشان داده انگیزه خوبی برای ایجاد تغییر در شهر و افزایش اعتماد عمومی به مدیران شهرداری دارد، گفت‌وگویی با این شهردار جوان و تازه نفس داشته باشد تا در مورد راهکارهایش برای حل مشکلات دهکرد قدیم و شهرکرد جدید آشنا شویم.

به همین بهانه روزهای گذشته از طریق پیام‌رسان‌های فضای مجازی سؤالات، ابهامات و پیشنهادات مردم به شهردار جدید احصا شد و امشب در گفت‌وگویی که راس ساعت 22 از طریق پیج خبرگزاری به نشانی @FARSNESW.CHB این موارد مطرح خواهند شد.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول