اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

خرمشهرهای پیش رو اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی است

امام جمعه سرخس گفت: خرمشهرهای پیش رو خاکی نیست بلکه خرمشهر اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و سیاسی داریم و این خرمشهرها درمحاصره دشمنان است.

خرمشهرهای پیش رو اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی است

به گزارش خبرنگار فارس از سرخس، حجت الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه سرخس با اشاره به پیشرفت‌های علمی بشر اظهار کرد: با شیوع کرونا انسان‌ها نسبت به خدا آگاه شدند و ما را یاد این آیه انداخت که با همه پیشرفت‌های علمی، انسان ضعیف و این یکی از عبرت‌های حوادث آخر است و هر چقدر علم انسان پیشرفت کند در مقابل علم لایتناهی خداوند اینها چیزی نیست.

امام جمعه سرخس با بیان اینکه در بلاها انسان به خدا نزدیک‌تر می‌شود، گفت: در جریان بیماری تنها کسی که درمان کننده فقط خدا است و خدا است که شفا می‌دهد.

وی با انتقاد از کسانی که کشورهای اروپایی را مدینه فاضله معرفی می‌کنند، اظهار کرد: نظافت از ایمان است و ایمان در اسلام، اروپایی‌ها مگر در بحران‌ها مدیریت دارند، ماسک‌ها را از یکدیگر دزدیدند، بیشترین میزان شیوع کرونا در کشورهای اروپایی بوده است چون نظافت را رعایت نمی‌کنند‌.

بختیاری با اشاره به اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، گفت: در غرب افراد مسن را رها کردند و کشتند اما رزمایش مواسات و همدلی ایران را در سطح جهان با رخشش کامل نشان داد.

خطیب جمعه سرخس با بیان اینکه سرخس فعلا وضعیت سفید را دارد، گفت: باید نکات بهداشتی و فاصله‌های اجتماعی رعایت شود تا خدای نکرده از وضعیت سفید خارج نشویم.

بختیاری بیان کرد: زمانی که خبر فتح خرمشهر را به امام دادند با وجود آنکه آن همه نیرو آنجا تلاش کردند اما امام به یک امر مهمتر اشاره کردند و آن هم اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد و این یعنی شما هر چه داشتید به میدان آوردید و عقبه لشکر شما شد خدا.

وی اظهار کرد: اگر لشکری عقبه آن قدرت خدا شود هیچ  لشکری نمی‌تواند در مقابل آن تاب بیاورد و  شکست ناپذیر می‌شود و با همین امر می‌توانیم به لطف الهی فلسطین را آزاد کنیم.

امام جمعه سرخس با اشاره به عبارت معروف رهبری مبنی بر اینکه خرمشهرها در پیش داریم، گفت: خرمشهرهای پیش رو خاکی نیست بلکه خرمشهر اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و سیاسی داریم و این خرمشهرها درمحاصره دشمنان است و بنی صدرهای نفوذی نمی‌گذارند این خرمشهرها از محاصره خارج شوند و مردم بصیر ما باید دست این بنی صدرهای نفوذی را قطع کنند.

بختیاری با تاکید بر قطع دست‌های بنی صدرهای نفوذی عنوان کرد: ما نفوذی در این کشور زیاد داریم در لایه‌های مختلف نفوذ کردند و انتظار داریم مجلس یازدهم مجلس انقلابی و در تراز انقلاب باشند و قوانین در تراز انقلاب تصویب کنند و بازویی برای رهبری باشند.

وی با بیان اینکه یکی از نقشه‌های دشمن فراموشی قدس است، گفت: شاهکار امام این بود که روز قدس نگذارد این نقشه دشمن عملی شود و قدس همیشه در یادها است و انقلاب اسلامی کمک کرد نهضت آزادی قدس تبدیل به نهضت اسلامی آزادی قدس شد.

امام جمعه سرخس عنوان کرد: به لطف سردار سلیمانی انتفاضه سنگ به انتفاضه موشک نقطه زن تبدیل و سردار سلیمانی مبارزه را به جای مذاکره به فلسطینیان یاد داد.

انتهای پیام/70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول