اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

با انقلاب اسلامی در ایران، فلسطین مسأله اول دنیای اسلام شد

امام جمعه خیرآباد گفت: با وجود جنایات رژیم غاصب در فلسطین تمام کشورهای دنیا و مجامع بین المللی سکوت کردند و حتی این امر را پذیرفتند اما با انقلاب اسلامی در ایران مسأله فلسطین که به فراموشی سپرده می‌شد در رأس برنامه‌های سیاست خارجی قرار گرفت و فلسطین مسأله اول دنیای اسلام شد.

با انقلاب اسلامی در ایران، فلسطین مسأله اول دنیای اسلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام جعفر طزری امام جمعه خیرآباد در پیامی تحت عنوان «پیام جمعه»، اظهار کرد: یکی از اعتقادات ما که در قرآن به آن اشاره شده تحقق وعده‌هایی بوده که خداوند بیان داشته است و در ادامه خداوند تأکید دارد که خلف وعده نمی‌کند.

وی افزود: خداوند در سوره غافر می‌فرماید«بر ماست که رسولان و مؤمنان را یاری کنیم» و در جایی دیگر وعده داده است که رسول اسلام را در جنگ بدر پیروز گرداند که این امر صورت گرفت.

امام جمعه خیرآباد ادامه داد: یکی دیگر از وعده‌های الهی آن است که ظالمان سرانجامی ندارند و اگر مؤمنان دین خدا را یاری کنند خداوند نیز آن‌ها را یاری خواهد کرد البته آنچه باید مد نظر داشت آن است که شرط تحقق وعده‌های پروردگار ایمان الهی و عمل به وظایف دینی است که نمونه بارز آن در عصر خود ما فتح خرمشهر بود و در حالی از لحاظ ظاهری و مادی امکانات ما با امکانات دشمنان قابل قیاس نبود اما ایمان به خدا و مجاهدت در راه او فتح خرمشهر را به همراه داشت.

حجت الاسلام طزری با بیان اینکه نمی‌توان در گوشه‌ای نشست و دست روی دست گذاشت و همه کارها و گشایش‌ها را از خدا خواست، خاطرنشان کرد: اگر نگاهی به وضعیت امروز خود بیندازیم متوجه می‌شویم این عظمت امروز مرهون تلاش، کوشش و مجاهدت‌های انسان‌های مجاهد و شهیدی همچون شهدای مدافع حرم و حاج قاسم ها است و چون اخلاص و ایمان در کار بود خداوند نصرتش را شامل حال ما کرد.

وی اظهار داشت: امروز نفتکش‌های جمهوری اسلامی با پرچم مقدس جمهوری اسلامی در حالی ردیاب او روشن است که از تنگه جبل الطارق عبور می‌کنند و آمریکا و اذناب او از خشم در حال تکه شدن هستند که این یکی دیگر از وعده‌های الهی است.

امام جمعه خیرآباد یکی دیگر از وعده‌های الهی که در حال تحقق است را مسأله فلسطین دانست و گفت: سرزمینی که اهالی آن را کوچ دادند و انسان‌های دیگری را از سراسر دنیا جمع کردند و در آنجا ساکن کردند، خانه های ساکنان اصلی را ویران کردند، مزارع را آتش زدند، جوانان آن را یا به شهادت رساندند یا سال‌های متمادی در زندان‌های رژیم غاصب حبس کردند و متأسفانه تمام کشورهای دنیا و مجامع بین المللی سکوت کردند و حتی این امر را پذیرفتند اما با انقلاب اسلامی در ایران مساله فلسطین که به فراموشی سپرده می‌شد در رأس برنامه‌های سیاست خارجی قرار گرفت و فلسطین مسأله اول دنیای اسلام شد.

حجت الاسلام طزری با بیان اینکه با شروع این برنامه‌ها، انتفاضه‌ها شروع شد، بیان داشت: ملت‌های اسلامی با خیانت حکام مزدور خود به میدان آمدند و چون خداوند اخلاص، ایمان و عمل به وظیفه را از طرف مسلمانان دید نصرت خود را شامل حال آن‌ها کرد و رژیم غاصب را که شعار از نیل تا فرات می‌داد را در سرزمین‌های اشغالی محصور کرد.

وی یادآور شد: خداوند مردم محصور غزه را در جنگ‌های ۲۲روزه، ۸روزه و ۲روزه بر رژیم غاصب غالب کرد و این رژیم امروز در بدترین شرایط خود قرار دارد و اقداماتی همچون معامله قرن و الحاق دره اردن و کرانه غرب به رژیم غاصب دردی از این رژیم دوا نخواهد کرد و هیچ کدام مانع فرو پاشی این رژیم جعلی نخواهد شد.

امام جمعه خیرآباد در پایان گفت: نشانه‌های این فروپاشی آن چنان است که حتی کسانی که از علاقمندان به این رژیم هستند آن را درک کرده‌اند و در گفتار خود آن را بیان می کنند و اگر مقام معظم رهبری فرمودند این رژیم جعلی ۲۵سال دیگر را نخواهد دید؛ آن‌ها گفته بودند به وسیله برجام تا ۲۵سال آینده ما از ایران آسوده خاطر هستیم و حضرت آقا فرمودند شما ۲۵سال آینده نخواهید بود، بلکه امید است این رژیم کمتر از ۱۰ سال آینده از بین برود و این کلام امام راحل(ره) محقق شود که فرمود اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول