اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

حمایت از محور مقاومت در مجلس یازدهم/ در زمینه اقتصادی هم به اقتدار خواهیم رسید

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم حمایت از محور مقاومت را از اهداف مجلس یازدهم دانست و گفت: فعالیت‌های این محور چه در داخل ایران باشد و چه در هر جای کره خاکی، نمایندگان مجلس یازدهم وظیفه خود می‌دانند که حمایت از آنان را در اولویت کار خود قرار دهند.

حمایت از محور مقاومت در مجلس یازدهم/ در زمینه اقتصادی هم به اقتدار خواهیم رسید

مالک شریعتی در حاشیه مراسم گرامیداشت روز قدس در گلزار شهدای کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با بیان اینکه آزادسازی قدس جزء آرزوی همه مسلمانان است، اظهار داشت: خوشحالم که در روز قدس و تقارن آن با آزادسازی خرمشهر در کنار مزار فرمانده قدس حضور پیدا کردم.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم از شخصیت سردار سلیمانی سخن به میان آورد و با اشاره به محبوبیت سردارِ آسمانی تصریح کرد: حدود سه دهه پیش، بسیجِ ما در مقابل نیروهای بعث ایستاد و خرمشهر را آزاد کرد.

شریعتی با اشاره به اینکه آن نیرو اکنون به نیروی قدس تبدیل شده است، ادامه داد: این نیرو بعد از آزادسازی خرمشهر، روند روبه رشد خود را ادامه داد و ما در جهان اسلام شاهد درخشش‌های پرشمار آن بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: بعد از آن که توانستیم خرمشهر را از چنگال نیروهای بعث نجات دهیم، نیروی قدس شکل دیگری به‌خود گرفت که در درجه اول از مرزهای عقیدتی خود دفاع کردند و در درجه بعدی توانست به آرامش  کشورها و شهرهای منطقه از جمله سامرا، نجف و ... کمک کند که امیدواریم با ادامه روند آن، هم پیروزی قدس شریف را شاهد باشیم و هم قبله کنونی ما حرمین شریفین از دست سعودی‌ها خارج شود که با همت این نیروی جهانی دست‌یافتنی است.

شریعتی با اشاره به دسیسه‌های دشمنان ایران اسلامی و با بیان اینکه در شرایطی این روز را گرامی می‌داریم که آن‌ها فشار بر ملت ما را در سر می‌پرورانند، ابراز کرد: اکنون برخلاف برنامه ریزی آنان، نیروهای مقاومت یک سرزمین به‌هم پیوسته‌ای از تهران تا مرزهای اسرائیل را در اختیار دارند.

وی اضافه کرد: علاوه براین یک نیروی متحد و منسجم از مردم عراق، لبنان، فلسطین، یمن و سوریه که در ابتدا حالت مقاومتی بود ولی اکنون به تهاجم تبدیل شده است در کنار نیروی قدس قرار دارد.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با یادآوری سخنان فرمانده سپاه مبنی بر اینکه نیرو‌های مقاومت از حالت مقاومتی به تهاجمی تبدیل شده‌اند، عنوان کرد: این نیرو اکنون می‌تواند هر زمانی که اراده کند موفقیت‌های چشمگیری داشته باشد.

وی از اتحاد سیاسی کشورهای محور مقاوت سخن گفت و با اشاره به اهمیت این موضوع خاطرنشان کرد: دولت‌های عراق، یمن، سوریه و حتی لبنان که نفوذ حزب‌الله را در خود حس می‌کند و همین طور ایران اسلامی به عنوان هسته مرکزی آن یک اتحاد دارند که امیدواریم هر چه بیشتر کامل شود.

شریعتی با پرداختن به این موضوع که اکنون نقطه فشار دشمنان ایران اسلامی و جهان اسلام، مسئله اقتصادی است، تصریح کرد: امیدواریم که جبهه مقاومت و کشورهای محور آن، در این زمینه اتحاد ایجاد کرده و این دسیسه دشمن را با شکست مواجه سازند.

وی حمایت از محور مقاومت را از اهداف مجلس یازدهم ذکر و تاکید کرد: فعالیت‌های این محور چه در داخل ایران باشد و چه در هر جای کره خاکی، نمایندگان مجلس یازدهم وظیفه خود می‌دانند که حمایت از آنان را در اولویت کار خود قرار دهند.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم ادامه داد: این تنها جنبه اقتصادی ندارد بلکه در جبهه‌های سیاسی و فرهنگی نیز هست چراکه اگر کمکی هم در این زمینه صورت می‌گیرد، به نفع کشور ما نیز هست، هرچند که نگاه ما یک نگاه اعتقادی و آرمانی است.

شریعتی با اشاره به لزوم قوی شدن در کشور و با تاکید بر اینکه اگر قوی نباشیم، نمی‌توانیم محور مقاومت باشیم، خاطرنشان کرد: این قوی شدن جنبه‌های مختلفی دارد که سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و نظامی از جمله آنان هستند.

وی ادامه داد: امروز نقطه ضعف ما اقتصادی است که امیدواریم با کمک و همراهی مردم به سمت بهتر شدن گام برداریم.

شریعتی با بیان اینکه امروز کشور ما کشتی‌های حامل سوخت خود را در دورترین نقطه دنیا و حیاتِ خلوت آمریکا وارد می‌کند، گفت: ما از این پیچ تاریخی عبور می‌کنیم و آمریکا نیز هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، ان‌شاءالله در زمینه اقتصادی نیز به همین اقتدار خواهیم رسید.

وی در پایان با گرامی‌داشت دوباره یاد و خاطره شهیدِ عالی مقام، حاج قاسم سلیمانی، ابراز امیدواری کرد: بتوانیم جشن آزادسازی قدس را با نام و یاد این شهید بزرگ در سرتاسر جهان اسلام برگزار کنیم.

انتهای پیام/3388/ق/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول