اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

برگزاری نماز عید فطر در مساجد آذربایجان‌غربی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی


نماز عید فطر در مساجد آذربایجان‌غربی با رعایت شرایط بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

برگزاری نماز عید فطر در مساجد آذربایجان‌غربی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نماز عید فطر در مساجد استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

در متن این اطلاعیه ضمن تبریک حلول ماه شوال و  فرا رسیدن عید سعید فطر، آمده است: با توجه به اهمیت برگزاری نماز عید سعید فطر و اشتیاق وافر مردم خداجو و مؤمن برای اقامه  این فریضه الهی  و همچنین حصول ثبات نسبی در کنترل ویروس کرونا ، ضمن تأکید مجدد بر رعایت کامل و دقیق  موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با لطف الهی شاهد برگزاری  نماز  عید سعید فطر در مساجد  استان آذربایجان غربی  خواهیم بود.

در بخش دیگر این اطلاعیه آمده:  برگزاری نماز عید فطر تنها در مساجد محلات برگزار شده  و اطلاعیه آن توسط هیأت امنا و روحانیون هر مسجد به اطلاع اهالی مناطق می‌رسد.

در بخش پایانی این اطلاعیه ضمن تاکید بر رعایت موازین بهداشتی، اعلام شده: به اطلاع عموم مردم می‌رسانیم فرآیند برگزاری نماز عید سعید فطر در مساجد با رعایت کامل و دقیق  الزامات بهداشتی خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول