اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حفظ اشتغال و پایداری واحدهای تولیدی، وظیفه مدیران است

استاندار زنجان گفت: برای بررسی طرح توسعه شرکت راشا کاسپین، کمیته‌ای ظرف دو هفته آینده با حضور دستگاه‌های مربوطه تشکیل می شود.

حفظ اشتغال و پایداری واحدهای تولیدی، وظیفه مدیران است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در جلسه بررسی اجرای طرح توسعه شرکت راشا کاسپین زنجان که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد، اظهار کرد: هدف، حفظ مشاغل موجود و ایجاد شغل جدید است اما باید تعهدات طرفین مشخص بوده و نسبت به انجام آن‌ها متعهد شوند و به همین دلیل باید خواسته‌ها و پیشنهادات مسؤولان شرکت و مدیران دستگاه‌های مربوطه، صورتجلسه شود.

استاندار زنجان اضافه کرد: برای بررسی تمام جوانب و عوارض اجتماعی و اقتصادی طرح توسعه شرکت راشا کاسپین، کمیته‌ای ظرف دو هفته آینده با حضور دستگاه‌های مربوطه تشکیل شده و تمام تعهدات طرفین با زمانبندی انجام تعهدات به صورت مکتوب صورتجلسه شود.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه باید برای جلوگیری از ورود پساب شرکت راشا کاسپین به زنجانرود و افزایش قیمت حمل پسماندهای آن با هماهنگی شهرداری و معاونت عمرانی استانداری تلاش شود، اظهار داشت: عوارض آلایندگی این واحد نیز باید مورد توجه قرار گیرد هرچند تاکنون حداکثر مساعدت‌ها در این زمینه به عمل آمده است.

استاندار زنجان تصریح کرد: حفظ اشتغال و پایداری واحدهای تولیدی، وظیفه مدیران است اما این اقدامات با گذر از سختی‌ها انجام شده و از تمام مدیران دولتی و غیردولتی و دستگاه‌های امنیتی و نظارتی کمک گرفته‌ایم و در سال گذشته بهره‌برداری از هفت واحد تولیدی و بازگشت ۱۱ واحد راکد به چرخه تولید که بین چهار تا ۱۱ سال بود که تعطیل شده بودند، بخشی از این همکاری ها بوده است.

حقیقی خاطرنشان کرد: پیگیری و رفع مشکلات برخی واحدهای تولیدی بزرگ مانند نخ تایر و ایران ترانسفو به‌رغم داشتن تبعات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نیز از دیگر نتایج تصمیمات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان است که در سایه تلاش تمام مدیران و مسؤولان مربوطه به دست آمد.

استاندار زنجان از اقدامات خوب سال قبل در مدیریت استان و همکاری دستگاه قضا، احراز مالکیت پسماند روی به سود دولت و به نفع مردم استان زنجان دانست و افزود: در این راستا ۱۵۰ میلیارد تومانص اعتبار در قانون بودجه سال جاری پیش‌بینی شده که برای مردم استان زنجان هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول