اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خط شکنی زنجانی‌ها در فعالیت‌های خیر

رئیس هیأت مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان با اشاره به اینکه زنجانی‌هادر مشارکت در کارهای خیر درجه یک و خط شکن هستند، گفت: هر مقطع زمانی که نیاز به مشارکت مردم احساس شد همه اقشار جامعه پای کار می‌آیند.

خط شکنی زنجانی‌ها در فعالیت‌های خیر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محسن کرمی صبح امروز در جلسه مجمع سالانه انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان اظهار کرد: دستگیری از مخلوقات خداوند متعال و گام نهادن در راه تعالی جامعه مقدمات ظهور حضرت ولی عصر (عج) را فراهم خواهد کرد، پس باید تمرین تعالی هدف، مورد توجه همه باشد.

رئیس هیأت مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان با بیان اینکه ما باید به دنبال  ترویج الگوی اصلی اسلام  در جامعه باشیم، تصریح کرد:  با ظهور حضرت مهدی (عج) آنقدر اخوت و صداقت در جامعه و بین مردم رواج پیدا می‌کند که مردم برای رفع نیاز خود مشکلی نخواهند داشت به عبارتی مردم برای کمک به همنوع از همدیگر سبقت خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه مردم استان زنجان در مشارکت در کارهای خیر درجه یک و خط شکن هستند، خاطر نشان کرد: هر  مقطع زمانی که  نیاز به مشارکت مردم  احساس شد همه اقشار جامعه استان پای کار می‌آیند که نمونه بارز این امر مشارکت در تأمین پول عمل دختر 4.5 ساله زنجان بود که کمتر از 72 ساعت رقم میلیاردی جمع‌آوری شد و نکته جالب و ارزشمند  این کار  گمنام  بودن کمک‌ها بود.

کرمی با اشاره به اینکه از ویژگی مومنان، جهاد در اموال و انفاس است، تصریح کرد: دستگیری و کمک به نیازمندان باید بر اساس عقلانیت و هدف بزرگ باشد نه از روی احساسات و عاطفه،  لذا کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی و خانواده‌های آن‌ها که در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند نمونه بارزی از همین هدف بزرگ است.

لازم به ذکر است، در پایان جلسه انتخابات بازرسان انجمن حمایت از زندانیان استان برگزار و آقایان به ترتیب علی محمد ظهیریان و حجت‌الله بازدار با رأی اعضای حاضر در جلسه به مدت یک سال به عنوان بازرس انتخاب شدند.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول