اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بورس

عرضه اولیه شرکت پلیمر آریا ساسول روز چهارشنبه

طبق اعلام فرابورس روز چهارشنبه 7 خرداد عرضه اولیه 5 درصد از سهام شرکت پلیمر آریا ساسول در فرابورس انجام می‌شود.

عرضه اولیه شرکت پلیمر آریا ساسول روز چهارشنبه

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در حالی که در حدود یک ماه پیش اعلام شده بود که عرضه اولیه شرکت پلیمر آریا ساسول در فرابورس انجام می‌شود، اما به دلایلی به تأخیر افتاد و بالاخره فرابورس ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: عرضه اولیه سهام شرکت پلیمر آریا ساسول (سهامی عام) به روش ثبت سفارش در نماد آریا1 در روز چهارشنبه 7 خرداد 99 انجام می‌شود.

در این عرضه اولیه 183 میلیون و 353 هزار و 600 سهم به میزان 5 درصد سهام در روز چهارشنبه و در دامنه نوسان قیمت 65 هزار و 11 ریال تا 65 هزار و 119 ریال عرضه می‌شود.

 

در این اطلاعیه آمده است: به استناد پذیرش سهام شرکت پلیمر آریا ساسول (سهامی عام) در تاریخ 28 آبان 98 توسط هیأت پذیرش اوراق بهادار در بازار دوم فرابورس ایران سهام شرکت مذکور توسط سهامداران عمده در روز چهارشنبه 7 خرداد 99 به روش ثبت سفارش به عموم مردم و در روز بعد از عرضه اولیه به صندوق‌های سرمایه گذاری عرضه می‌شود.

تعداد کل سهام شرکت پلیمر آریا ساسول 4  میلیارد و 583 میلیون و 840 هزار سهم است که تعداد کل سهام قابل عرضه 229 میلیون و 192 هزار سهم معادل 5 درصد از کل سهام شرکت خواهد بود.

همچنین حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی 100 سهم خواهد بود.

به گزارش فارس، با توجه به اقبال مردم به بازار سرمایه و سرازیر شدن نقدینگی به بازار طبق گفته مسؤولان بورس لازم است شرکت‌ها با عرضه سهام بیشتر بر عمق این بازار بیفزایند تا بدین وسیله نقدینگی بیشتری از جامعه جمع آوری شود.

متن کامل اطلاعیه را می‌تواید از اینجا + اطلاعیه عرضه اولیه آریا ساسول اطلاعیه عرضه اولیه آریا ساسول  + دریافت کنید.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول