اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اسدآباد در وضعیت سفید کرونا

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه اسدآباد نخستین شهرستان همدان در وضعیت سفید کروناست گفت: در حال حاضر در فاز مدیریت این بیماری هستیم.

اسدآباد در وضعیت سفید کرونا

 بهنام‌رضا مخصوصی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه اسدآباد نخستین شهرستان استان همدان در وضعیت سفید شیوع بیماری کرونا قرار گرفته است اظهار کرد: با کمک مردم با فرهنگ و مسوولان، مدیران و فعالان فضای مجازی، رسانه‌ها و مدافعان ایثارگر سلامت به این مهم دست یافته‌ایم.

وی با بیان اینکه همچنان در فاز مدیریت کرونا ویروس هستیم و از مردم می‌خواهیم همچنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از تردد غیر ضروری در اماکن شلوغ اجتناب کنند گفت: اطمینان داشته باشیم که «خانه امن‌ترین پناهگاه» برای مقابله با بیماری کرونا است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به بازگشایی مساجد و برگزاری نماز جمعه و جماعت بیان کرد: حضور در جماعات و مساجد برای سالمندان، کودکان، افراد پرخطر و دارای بیماری زمینه‌ای نظیر بیماران دیابتی، زنان باردار، افراد چاق، بیماران کلیوی، دیالیزی، بیماران تنفسی، آسم، بیماران ضعف سیستم ایمنی، سرطانی، افراد مشکوک به کرونا، افراد مبتلا و خانواده آنها توصیه نمی‌شود.

وی با تاکید به اینکه در صورت رعایت این موارد می‌توان وضعیت سفید شهرستان را تثبیت کرد افزود: مردم درخواست می‌کنیم در صورت حضور در این مجامع، ماسک و دستکش و مهر، تسبیح و سجاده اختصاصی به همراه خود داشته باشند.

رضا مخصوصی ضمن قدردانی از همکاری مردم شهرستان در مقابله با کرونا، از ایثارگری‌های مدافعین سلامت و کادر بهداشت و درمان شهرستان اسدآباد تقدیر کرد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول