اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

فتح خرمشهر بطلان سحر استکبار بود

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه بطلان سحر استکبار بود، گفت: پیروزی آینده که پیروی حق، عدل و منطق است، مال شما است .

فتح خرمشهر بطلان سحر استکبار بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در جمع پرسنل تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، اظهار داشت: فتح خرمشهر، تنها یک فتح نبود بلکه بطلان و سحر استکبار را به زیر پا گذاشت.

وی با تأکید بر اینکه فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه زمینه‌ساز اجرای عدل شد، بیان داشت: در دفاع مقدس تنها یک کشور یا یک صدام و حزب بعث با ما در جنگ نبود بلکه کل دنیا در خدمت صدام بودند و با انواع جنایات، صدام را حمایت می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی مطرح کرد: دنیای استکبار همه سرمایه‌های خود را گذاشت تا خرمشهر را برای خود نگه دارد و موانع طبیعی، نظامی، نیروی انسانی، تسلیحاتی و غیره آن را به‌عنوان یک طلسم ناشکستنی تعریف می‌کردند اما وقتی نیروهای باایمان، انقلابی، مسلمان و مؤمن آن طلسم را شکستند، سحر استکبار را باطل و به ملت‌های جهان جان دوباره دادند.

عبادی ادامه داد: پس از فتح خرمشهر، شرایط به گونه‌ای دیگر رقم خورد و دشمنان در یک کشور بین طیف‌های مختلف و در چند کشور بین مرزها، اختلاق ایجاد می ‌کنند و نیروهای مردمی را به‌وسیله خودشان خنثی و وقتی راه هموار شد، ورود پیدا می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه طلسمی که در خرمشهر شکست، طلسم ناباوری بود و بطلان آن طلسم، طلسم باور «ما می‌توانیم» بود، مطرح کرد: یقین بدانید دنیا به نحو دیگری رقم خواهد خورد و انسان‌ها خودشان را باور خواهند کرد و ملت‌ها بر اساس عقل، وجدان و عدالت‌طلبی به هم خواهند پیوست و ناشایسته‌ها را کنار خواهند زد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: پیروزی آینده که پیروی حق، عدل و منطق است، مال شما است و خدا کند که ویروس منحوس استکباری در هر قالب اروپایی، آمریکایی، صهیونیست و هر گروه و حزبی که دیده و فکرشان دنباله‌روی این فکر پست است از میان برداشته شود تا انسان جایگاه خودش را پیدا کند.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول