اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

80 تیم کنترل تردد پلیس راه در محورهای زنجان حضور دارند/ توقیف خودرو، جریمه کشف حجاب

رئیس پلیس راه استان زنجان از آغاز اجرای طرح شهدای پلیس راه برای کنترل ترددها در محورهای استان از روز پنج‌شنبه خبر داد و گفت: در این راستا بیش از 80 تیم، بر امور تردد در محورهای استان نظارت خواهند داشت.

80 تیم کنترل تردد پلیس راه در محورهای زنجان حضور دارند/ توقیف خودرو، جریمه کشف حجاب

عباس مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به کاهش تردد صبح امروز در محورهای استان نسبت به دو روز گذشته اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود ترددها از بعد از ظهر امروز دوباره افزایش یابد.

رئیس پلیس راه استان زنجان از آغاز اجرای طرح شهدای پلیس راه برای کنترل ترددها در محورهای استان از روز پنج‌شنبه خبر داد و افزود: در این راستا بیش از 80 تیم، بر امور تردد در محورهای استان نظارت خواهند داشت.

وی تصریح کرد: افزایش تعداد تیم‌های کنترل تردد در محورهای استان زنجان، به کاهش تصادف کمک خواهد کرد.

مظفری ادامه داد: اجرای طرح شهدای پلیس راه که با هدف کنترل و نظارت بر ترددهای عید فطر طراحی شده است تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه استان زنجان به ابلاغ اجرای طرح توقیف خودروهایی که سرنشینان آن اقدام به کشف حجاب می‌کنند اشاره و تاکید کرد: شماره پلاک این خودروها یادداشت و پس از طرح شکایت در سیستم قضایی، نسبت به توقیف خودرو اقدام خواهد شد.

وی با تاکید بر توقیف خودروهایی که رانندگان آن‌ها تخلفات حادثه‌ساز را مرتکب می‌شوند، ادامه داد: توقیف این خودروها بسته به نوع تخلف، ساعتی و یا انتقال به پارکینگ خواهد بود.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول