اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ورزش بانوان در خراسان شمالی نیازمند توجه است / خط قرمز اسکیت بر مربی درجه ۱

مربی درجه ۱ اسکیت خراسان شمالی با گلایه نسبت به عدم توجه مناسب به ورزشکاران استان گفت: هیات اسکیت استان بر روی تنها مربی درجه ۱ استان خط قرمز کشیده و اکنون وضعیت مناسبی برای این رشته وجود ندارد.

ورزش بانوان در خراسان شمالی نیازمند توجه است / خط قرمز اسکیت بر مربی درجه ۱

پرستو روشندل در مصاحبه با خبرنگار فارس با اشاره به وضعیت فعلی ورزش اسکیت اظهار کرد: استقبال از این رشته ورزشی در خراسان شمالی و بجنورد همه‌روزه در حال افزایش است و با توجه به مفرح و شاد بودن برای تمام سنین و همچنین تقویت عضلات بدن و کمک به‌سلامتی افراد، در جوانان و نوجوانان علاقه‌مندان خاصی را پیداکرده است.

وی با تأکید بر ویژگی‌های ورزش اسکیت برای افراد جامعه افزود: طی چند سال اخیر رشته اسکیت بانوان پیشرفت‌های زیادی داشته اما متأسفانه عدم حمایت‌های لازم باعث شده تا این بازیکنان برای تیم‌های استان‌های دیگر به میدان مسابقات بروند که می‌توان به خانم روشندل قهرمان کشور و لیگ اشاره کرد که از تیم تهران در مسابقات شرکت می‌کند.

این مربی اسکیت با ابراز نارضایتی نسبت به عدم‌حمایت از ورزشکاران اسکیت در هیات ورزشی اسکیت استان و شهرستان بجنورد گفت: به‌عنوان مثال بنده ازجمله مربی‌هایی هستم که در تهران عناوین مختلفی را برای استان‌های مختلف کسب کرده‌ایم، و سابق بر این نیز ارتباطات مناسبی با مربیان و بازیکنان استان داشتیم، اما اکنون به‌طور کامل از ورزش اسکیت استان حذف شده‌ام.

وی با تشریح برخی رفتارهای رئیس هیات اسکیت استان درباره اعمال نگاه‌های سلیقه‌ای، افزود: تاکنون مشکل این فرد حل‌نشده و اجازه ارتباط و همکاری با هیات ورزشی استان را نمی‌دهد.

این مربی درجه‌یک استان ادامه داد: تنها مربی درجه‌یک اسکیت در خراسان شمالی هستم اما اکنون خط قرمز هیات استان شده‌ام و وضعیت مناسبی در این رشته ورزشی به‌صورت حرفه‌ای وجود ندارد.

وی با اشاره به کسب عناوین متعدد کشوری و استانی تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا ارتباط با بازیکنان به‌صورت مجازی شده و تمرینات مختلف ورزشکاران این رشته در محیط ویژه در حال انجام است.

روشندل در انتها با انتقاد نسبت به عدم وجود زیرساخت مناسب اسکیت در استان گفت: مکان‌هایی برای اسکیت آماتوری در نظر گرفته‌شده اما محلی برای تمرین حرفه‌ای ورزشکاران در استان نیست و خواهشمندیم تا مدیران ورزش استان نگاه ویژه‌ای به ورزش بانوان داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول