اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

لزوم تداوم مبارزه و گسترش عرصه‌ جهاد در همه‌ سرزمین‌های اشغالی

رئیس کمیسیون عمران مجلس بر ضرورت تداوم مبارزه و گسترش عرصه‌ جهاد در همه‌ سرزمین‌های اشغالی تاکید کرد.

لزوم تداوم مبارزه و گسترش عرصه‌ جهاد در همه‌ سرزمین‌های اشغالی

محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: حماسه آزادسازی خرمشهر به نماد وحدت و همبستگی ملی مردمان سرزمینمان مبدل گشته است و رویدادی است که  نه تنها در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی بلکه در کل تاریخ ایران کمتر نظیر داشته و مانند نگینی در تاریخ مقاومت ایران می‌درخشد.

وی افزود: در این حماسه تلاش و فداکاری همه ایرانیان در دفاع از خاک پاک وطن با مدد الهی به ثمر نشست و بدین واسطه دست طمع نیروی اِشغالگر از سرزمینمان کوتاه شد و از آن پس، تاریخِ پُر از شجاعت مقاومت ملت ایران، هر گونه وسوسه تجاوز به ایران را ناکام گذاشت.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سوم خرداد برای ملت بزرگ ایران روز فتح ارزش‌های ملی است؛ روزی است که پاسداری از وطن به عنوان مهم‌ترین ارزش مشترک همه ایرانیان گرامی داشته می‌شود. گرامی می‌داریم یاد و خاطره همه رشادت‌ها و دلیرمردی هایی که به این حماسه غرورآفرین منجر شد و یاد می‌کنیم از شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و ایثارگران که با همت والای خود بزرگمردان تاریخ ایران شدند.

رضایی در ادامه سالروز آزادسازی خرمشهر را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همه ملت شریف ایران به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و ایثارگران تبریک و گفت و از خداوند متعال، سرافرازی و شکوه بیش از پیش را برای کشور عزیزمان مسألت کرد.

وی در خاتمه سخنانش بیان کرد: اصلی‌ترین توصیه‌‌ام به تداوم مبارزه و گسترش عرصه‌ جهاد در همه‌ سرزمین‌های فلسطینی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول