اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پیام امروز آزادسازی خرمشهر آزادی قدس است

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه پیام امروز آزادسازی خرمشهر آزادی قدس است گفت: دشمن پوشالی‌تر از آن است که مغرضان آن را بزرگ می‌کنند.

پیام امروز آزادسازی خرمشهر آزادی قدس است

سردار مهدی فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر با اشاره به نقش نیروهای همدان در عملیات «الی بیت‌المقدس» اظهار کرد: بعد از عملیات فتح‌المبین نقش نیروهای همدان برای مسولان وقت سپاه روشن‌تر شد و بچه‌های همدان توانشان را نشان دادند‌.

وی با بیان اینکه در آزادسازی خرمشهر حضور فرمانده سپاه وقت شهید محمود شهبازی نقطه قوتی برای استان ما بود افزود: بیشتر مسئولیت‌های کلیدی در آزادسازی خرمشهر از لشگر محمدرسول‌الله بود که حاج احمد متوسلیان فرمانده لشگر و شهید شهبازی جانشین فرمانده بودند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه نقش شهید محمود شهبازی بر همه مشخص شده بود تصریح کرد: بیشتر بچه‌های استان فرمانده گردان و گروهان بودند و مسئولان آماده لشکر حاج محمود شهبازی، آقای نیکومنظر، شهید همدانی، بادامی، سیلواری و ‌... بودند.

وی با اشاره به نفراتی که در این عملیات بودند یادآور شد: شاید بتوان گفت استخوان‌بندی رزم استان بعد از آزادسازی خرمشهر به قدری خوب بود که اجازه تشکیل تیپ و لشگر در همدان به مسئولیت شهید همدانی داده شد.

فرجی با بیان اینکه تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) به عنوان امتیاز به بچه‌های همدان داده شد، برخورداری از یگان توانمند، استعداد و تیزهوشی را مشخصه لشگر محمدرسول‌الله دانست.

وی با بیان اینکه روز گذشته روز شهادت شهید محمود شهبازی یکی از افراد موثر در آزادسازی خرمشهر بود بیان کرد: روز سوم خرداد روزی ماندنی و غرورآفرین و روز گذشته روزی تلخ برای استان همدان به خاطر از دست رفتن فرمانده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در ادامه سخنانش با تاکید بر اینکه اگر روزی با  کمترین نیرو، امکانات و مشکلات توانستیم کار بزرگی کنیم امروز که امکانات ما قابل مقایسه با قبل نیست کارهای بزرگتری انجام می‌شود افزود: امروز ما نشان دادیم که چگونه جبهه مقاومت توانست شهر حلب ۴ میلیونی را از دست داعش خارج کند.

وی پیام امروز آزادسازی خرمشهر را آزادی قدس دانست و افزود: اگر نیروهای مقاومت اراده کنند به لطف پروردگار یک روز هم زنگ مارش پیروزی آزادسازی قدس را توسط جبهه مقاومت خواهیم داشت.

فرجی خاطرنشان کرد: ما می‌دانیم دشمن پوشالی‌تر از آن است که مغرضان آن را بزرگ می‌کنند بنابراین امیدواریم به زودی در کنار رهبر انقلاب و به امامت ایشان نماز جمعه یا عید فطرمان را در قدس عزیز اقامه کنیم.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول